Перейти до основного вмісту

В ЧОМУ МУДРІСТЬ…


В ЧОМУ МУДРІСТЬ…

Люди хочуть бути мудрими – і це нормальне, і правильне бажання. Мудрість – це те, що піднімає, дає силу, славу, заможність. Мудрість – це подарунок від Господа. Але також – мудрість – це те, що набувається нашим зусиллям та нашим прагненням.
Мудрість є різноманітною. Є мудрість світу цього і є мудрість Божа! Саме мудрість Божа повинна бути нашим пріоритетом, нашим надбанням, а для цього її потрібно пізнавати та набувати її.
Питання – що я сьогодні роблю для того, щоб набувати мудрість Божу?
Варто знайти джерела – де я можу черпати цю мудрість, а найголовніше: варто прагнути пізнавати Божу мудрість.
Найперше джерело – це сам Бог, проведення часу з Господом – це найрозумніше вкладення в своє життя, яке приносить мудрість!!! Розумієте, якщо багато часу проводити з Богом і прагнути пізнати Його думку щодо тієї чи іншої ситуації – Бог буде відкривати свою особливу мудрість, але проблема в тому, що мало тих людей, які по-справжньому хочуть пізнавати Божу позицію щодо тієї чи іншої ситуації – починаючи від найменшої, закінчуючи найглобальнішими питаннями. Бог бажає поділитись своєю мудрістю, але вона дорогоцінний скарб, який потрібно знаходити, прикладаючи зусилля, Бог і його мудрість в тайні – вона не лежить зверху – її потрібно шукати, як і самого Бога!!!
І слідом за цим, іде наступне джерело мудрості Божої – це Слово Боже – там міститься дуже багато мудрості. Варто навчитися глибоко роздумувати над Словом Божим, проводячи багато часу за читанням Біблії. Ми звикли поверхнево читати Слово, без запитань та роздумів… але найбільша цінність Біблії відривається тоді, коли вміємо довго працювати і роздумувати над тим чи іншими позиціями Слова Божого.
Глибину Божої мудрості можна почерпнути і від великих мужів Божих, які багато провели час з Богом, і Бог їм щось особливе відкрив, щоб вони поділились з Його народом. Нам варто знати таких мужів Божих, щоб навчатись від них! Але також нам варто ревнувати, щоб і нам стати такими людьми!!!

Божа мудрість – це те, що піднімить нас над світом цим, це те, що дасть нам розуміти, як справлятися з проблемами світу цього, Божа мудрість – це те, що завжди дасть вихід цьому погибаючому світі.
Світ очікує людей, які будуть володіти і застосовувати Божу мудрість.

І що найприємніше – Бог очікує тих людей, які будуть шукати Його мудрості, щоб реалізувати її в конкретні сфері. Його мудрість потрібно шукати!!! І якщо її шукати старанно – то обов’язково найдемо!!!

Сину мій, якщо приймеш слова мої ти, а накази мої при собі заховаєш, щоб слухало мудрости вухо твоє, своє серце прихилиш до розуму, якщо до розсудку ти кликати будеш, до розуму кликатимеш своїм голосом, якщо будеш шукати його, немов срібла, і будеш його ти пошукувати, як тих схованих скарбів, тоді зрозумієш страх Господній, і знайдеш ти Богопізнання, бо Господь дає мудрість, з Його уст знання й розум! Він спасіння ховає для щирих, мов щит той для тих, хто в невинності ходить (Пр.2:1-7)
 
Нам не можна уподібнюватись до попередніх поколінь, які не були достатньо старанні та відповідальні, щоб пізнавати і розуміти Бога!

Тому, що народ мій безглуздий, він не знає Мене: вони нерозумні сини й нерозважні вони, мудрі вони, щоб чинити лихе, та не вміють чинити добра! (Єр.4:22)

Бог робить висновок, що його народ – безглуздий, тому що не знає Його, вони нічого не робили, щоб пізнавати Його, Його шляхів, Його розуміння!!! Нам не можна повторювати помилки цього народу!!!

Найвища мудрість  - це знати Бога!!! Давайте будемо робити все, щоб пізнати Бога, щоб коли ми зустрінемось з Ним – Він сказав, що ми були розумними Його дітьми, що знаходили щоденно час, щоб зрозуміти Його, пізнати Його, глибоко розуміти Його волю та Слово!!!

Так говорить Господь: Хай не хвалиться мудрий своєю премудрістю, і хай не хвалиться лицар своєю хоробрістю, багатий багатством своїм хай не хвалиться!  Бо хто буде хвалитись, хай хвалиться тільки оцим: що він розуміє та знає Мене, що Я то Господь, Який на землі чинить милість, правосуддя та правду, бо в цьому Мої уподобання, каже Господь!
 (Єремії 9:22-24)


Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від