Перейти до основного вмісту

ХАЛТУРА, ЯК НАЦІОНАЛЬНА ТРАГЕДІЯ, ЩО ДАЛІ?

ХАЛТУРА, ЯК НАЦІОНАЛЬНА ТРАГЕДІЯ,
ЩО ДАЛІ?

Як часто ми халтуримо, тобто виконуємо роботу неякісно? Раз в день, 50/50 будь-яких справ, що ми виконуємо, а може ми все стараємось зробити швидко, не задумуючись про якість виконуваної роботи, тобто ми вже давно у звичці все робити поспіхом та неякісно...
На жаль, куди не подивишся в нашій країні, можемо бачити халтуру: чи це дороги, чи це комунальні послуги, чи це чиновницька робота, чи це якість законів, чи це лікування, правоохоронна діяльність...
Також, дуже погано, що ця проблема також характерна і на самому елементарному рівні: вдома ми можемо погано помити підлогу, можемо піти на семінар непідготовленими, взяти зобов'язання написати статтю - і не написати її, пообіцяти щось зробити - і не зробити це; або зробити роботу, як в народі кажуть  «через одне місце».
І ця проблема характерна для будь-якої нації і будь-якого часу, навіть в Біблії ця проблема зазначена ще за тисячі років до нашого існування. І ця проблема стосується багатьох, навіть тих, хто є віруючими, чи хто є невіруючими...
Чому так багато людей звикли працювати неякісно?
Одна з найголовніших причин, чому ця чума існує в Україні є  негативна традиція, а саме: вона  іде з часів Радянського Союзу, коли більшість людей не були зацікавлені в результатах своєї роботи, знаючи, що їм все одно заплатять, люди не відчували, що ця справа, яку вони виконують є для їхнього спільного блага.
Наступна причина, не менш головна – ми звикли і нам легше зробити роботу швидко та неякісно. Ми розуміємо, що халтура це погано, але все одно її "гонимо". Нам важко і, як правило, не хочеться робити все якісно, виділяючи на це достатньо часу.
Ще один важливий аспект причини халтури - ми не звикли робити все якісно. От немає у нас такої звички і все тут. Ми звикли, як по-швидше і по легше!!!
Нам потрібно зрозуміти, що халтура це не тільки великий гріх, а що це одна з найголовніших причин, яка не дозволить нам вирости професійно, досягаючи вагомого успіху.
Якісно виконана робота - це фундамент для завтрашнього успіху у будь-якій сфері, адже ми всі найперше шукаємо, професіонала лікаря, юриста, вчителя, сантехніка... Так давайте бути цими професіоналами, ось звідки міняється нація, починаючи з себе - індивідуально.
Халтура ніколи не подобалася Богу, Він бачив, що халтурити можуть не тільки звичайні люди, але і служителі Божі.
І сказав Господь до Аарона: Ти й сини твої та дім батька твого з тобою понесете на собі гріх нестаранності (в російському відповіднику: "небрежность" в англійському: "error")  щодо святині; і ти, і сини твої з тобою понесете на собі гріх щодо вашого священства. (Числа 18:1)
Ви бачите, що покарання понесе не тільки великий муж Божий - Аарон, але і його сини та весь його дім, тобто ми можемо говорити про халтуру, як негативну традицію, яка сформувалася в родині Аарона, незалежно того, що він був духовним лідером!!!
Чи це не схоже на нас, ми можемо бути в церкві багато років, навіть мати певні досягнення і посади в цій сфері, але все одно робити багато справ неякісно.
Ми також можемо робити і Божу роботу неякісно, що взагалі є просто неприпустимо, але, на жаль, я з цим стикаюсь дуже часто, люди навіть не бояться Божу справу, виконувати, безвідповідально, нестаранно, не даючи звіт ні собі, ні іншим за виконану роботу!!!
Пророк Єремія звертався до Божого народу, кажучи: "проклятий всякий,  хто робить Господню роботу недбало" (Єремії 48:10), закликаючи їх до покаяння та змінення себе, свого характеру.
І це прокляття, є найпершим результатом не тому, що Бог накаже  - ні, це прокляття само прийде, як наслідок неякісно виконаної роботи: скарги людей, поломки, аварії, програні справи в судах, додаткові витрати на усунення недоліків, втрачена репутація...
Цю проблему не можна ігнорувати, так легшо всьог - з цією чумою необхідно розбиратись.
Ось певні поради:
1 - визнати цю проблему, що вона є в нас (в мені конкретно) і розкаятись перед Богом, відрікаючись від неї;
2 - зрозуміти, що ця проблема не принесе нам (мені) добра, а навпаки - багато проблем та зайвих витрат;
3 - прийняти рішення робити кожну справу якісно, як найкраще, не зважаючи на те, чи хтось перевірить, чи ні;
4 - молитися перед кожною справою, щоб Бог поміг і показав, як її зробити найкраще;
5 - продумати справу наперед, що я можу зробити і як, щоб справа була зроблена якісно;
6 - наперед налаштувати себе, що конкретну роботу я зроблю якісно;
7 - робити якісно, борячись всякий раз зі спокусою (а вона виникає в кожного і, як правило, завжди) виконати конкретну роботу швидко без належної якості.
8 - хвалити себе за гарно виконану роботу, воздаючи славу Богу.
Ми повинні себе, найперше, побачити людьми, які все виконують якісно, людьми високого стандарту, які роблять все, як для Бога!!!
І все, що тільки чините, робіть від душі, немов Господеві, а не людям! Знайте, що від Господа приймете в нагороду спадщину, бо служите ви Господеві Христові. (До Колоссян 3:23, 24)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від