ТЕОРІЯ ДАРВІНА – «ОБМАН ЧИСТОЇ ВОДИ» - або, про те, чого воліють не говорити та що ми знаємо про цю «наукову теорію»
ТЕОРІЯ ДАРВІНА – ЧИСТІСІНЬКИЙ ОБМАН!
Те, про що воліють не говорити або що ми знаємо про дарвінізм?
Анекдот 19 століття:
- Тату, а від кого пішла людина?
- Людина пішла від Адама і Єви.
- А Чарльз Дарвін...
- Ну, а він – від мавпи.
Чи знаєте ви, що Теорія Дарвіна (теорія еволюції походження всього живого) і досі викладається в Україні, як єдина теорія походження людини шляхом еволюції, тобто походження людини від мавпи?
А чи знаєте ви, що Карл Маркс – засновник комуністичного руху, визнав, що основними своїми ідеями він зобов`язаний Дарвіну?
А чи знаєте ви, що єдиною прикрасою в кабінеті Леніна – була фігурка мавпи, що сидить на стопці книг, розглядаючи людський череп? Працюючи над своїми трудами та підписуючи смертні вироки, Ленін завжди мав перед очима цю фігурку, що насміхається над людством.
А чи знаєте ви, що під час навчання в семінарії Сталін зачитувався роботами Дарвіна, став його палким прихильником, а з часом відрікся від переконання, що людину сотворив Бог, і більше того – почав у цьому переконувати своїх партнерів, семінаристів? Саме роботи Дарвіна переконали Сталіна, що терпимість і милосердя – це ознака слабих…
А чи знаєте ви, що для Адольфа Гітлера теорія Дарвіна була основною теорією і філософією життя, де виживає найсильніший? Це можна легко відстежити в книзі Гітлера «Майн кампф». Дослідник Роберт Кларк писав, що з самого дитинства розум Адольфа Гітлера був в полоні еволюційної, дарвіністської теорії…
Чи знаємо ми, що теорія Дарвіна сформувалася в часи, коли ще нічого не було відомо про закони генетики (науки про походження, мінливість всіх форми життя, включаючи форму життя людини), яка на науковому рівні повністю спростовує теорію Дарвіна?
Чи знаємо ми, що теорію Дарвіна відкинули, як нісенітницю, такі всесвітньо відомі вчені як: Енштейн, Бойль, Ампер, Вірхов, Агасіс, Бер, Оуен, Мендель, Пастер?
А чи знаємо ми, що теорія Дарвіна – це обман чистої води?!! Обман, вчинений учнем Дарвіна Ернстом Геккелем. Відомо, що Дарвін просив останнього зробити «винахід», який би підтверджував теорію еволюції. І Геккель «винайшов» теорію «рекапутуляції», яка досьогодні вивчається у школі і викладена у підручниках біології. Відповідно до цієї теорії, кожне живе створіння при своєму розвитку в утробі повторює шлях свого предка: наприклад, Геккель стверджував, що ембріон людини в процесі розвитку наслідує спочатку рибу, потім плазуна, аі лише потім перетворюється на ембріон людини!!! Щоб довести цей абсурд недовірливим сучасникам, Геккель просто сфальсифікував діаграми розвитку живих створінь, додаючи їм зайві органи або збільшуючи їхній розмір. Так, наприклад, у ембріона людини ніколи не було жабер, як у риби, і ніколи ембріон людини не проходив через стадії розвитку плазунів, а тим більше мавпи — і елементи на діаграмі були домальовані. Частина тіла ембріона людини, який Геккель пояснював як жовток яйця, насправді є органом, де утворюється кров для дитини; орган, який описувався «вченим», як атавізм хвоста, був нічим іншим, як тазовою кісткою, яка звисала вільно за відсутності розвинених ніг на цій стадії.
Найголовнішим доказом є те, що сам Геккель за деякий час визнав, що його теорія та малюнки – не більше, аніж його власні вимисли!!! Але для нашого Міністерства освіти та науки – вони й досі залишаються беззастережною істиною!!!
Ось слова самого Геккеля: «Після визнання здійсненної брехні, мені варто було б почуватися засудженим та винним, але я втішаю себе тим, що зі мною сотні вчених, в працях яких можна зіштовхуватися з фальсифікаціями, подібними до моєї, з некоректними даними, перекрученими - для їхнього ж інтересу, схематизованими і переглянутими ілюстраціями, зробленими на основі моїх…»
Малюнки Геккеля, наведені нижче, які ще й досі друкуються у вітчизняних підручниках з біології – визнані найбільш скандальними фальсифікаціями в історії біологічної науки!!!
На знімку: Ті самі фото — з праць Геккеля та з сучасного підручник біології.
А чи знаємо ми, що 53 провідних вчених США, серед яких 24 Нобелівські лауреати з біології, хімії та фізики, видали книгу «Ми віруємо», виразно проголосивши свою креаційну позицію, яка спирається на спостережену ними високу впорядкованість параметрів Всесвіту, а також на цілковиту безпідставність теорії дарвінізму?
А чи знаємо ми, що в Україні визнають себе віруючими людьми близько 80% населення нашої держави, у той час, як їх дітей продовжують навчати, нібито вони пішли не від Бога, а від мавпи — чим нахабно обманюють і дітей, і батьків!
А чи знаємо ми, що теорія Дарвіна викладається в школі ще й у якості єдиної, основної теорії, не допускаючи існування інших теорій чи гіпотез?
А чи знаємо ми, що теорія Дарвіна – це атеїстична концепція, яка впроваджувалася в школи комуністичною, тоталітарною, диктаторської владою насильно, і головним призначенням її (теорії) було заперечення існування Бога, як Творця всього живого і Творця людини?
Чому ж ми такі байдужі? Чому не висловлюємо обурення, не задаємо питань: навіщо чьому вчать наших дітей? До того ж - у наших школах, які утримуються за наші податки та зарплати всіх працівників освіти, включно з Міністром!!!
А чи думаємо ми про те, що теорія Дарвіна — це не просто теорія походження людини від мавпи. Це світоглядна теорія, яка формує у свідомості дитини уявлення того, що не існує Творця, який створив її, Який має для неї майбутнє, Який турбується і піклується про неї? Що робимо ми, дорослі, для того, щоб зародити в дитині віру, надію, любов, щоб сформувати у дитини міцні моральні переконання, які дозволять їй в майбутньому бути успішною, а не жити в депресії, страху, невпевненості та в моральному розтлінні атеїзму?
Знаєте, яким було одне з найголовніших завдань Леніна, коли він прийшов до влади?
Зміна системи освіти.
А чи знаєте Ви, що для того, аби виправити існуючу ситуацію, потрібна лише постанова Кабінету Міністрів України про зміну Державного стандарту освіти та запровадження нових навчальних програм та видання нових навчальних посібників? На жаль, за 20 років Незалежності України ніхто не зголосився підняти це питання.
На Великдень та Різдво жоден чиновник не забуває сходити в церкву і помолитись Богу. Цікаво: якщо вони настільки вірять у дарвінізм, що ніяк не наважаться прибрати його з підручників — чому не ходять у зоопарк помолитись мавпі? Питання риторичне, чи не так?
Чому Міністерство освіти та науки, молоді і спорту не хоче міняти стан справ у освіті? Тим більше зараз, коли Президент країни є віруючим, прихожанином Православної церкви, а Міністр освіти і науки, молоді та спорту (Міністерство, яке найперше може кардинально змінити стан справ) нагороджений Орденом Князя Володимира Першого ступеню Православної церкви Московського патріархату? Парадокси – чи не так? Як можна ходити в церкву, молитись, хреститись, ставити свічки Богові — а за годину вже з власними дітьми та внуками виконувати домашні завдання про те, що вони пішли від мавпи…
Ще один незрозумілий парадокс: 80% віруючих людей обурюються таким станом речей, але дальше свого обурення нічого не роблять!
А тим часом в Україні діє рух «За вибір світогляду!», в якому є науковці, викладачі, юристи, громадські діячі, представники духовенства. Метою Руху є, в тому числі, запровадження в шкільні програми наукового креаціонізму. Запрошуємо й вас, любі читачі, приєднатися до нашого руху!
А чи знаєте Ви, що зі 100% віруючих людей, які отримали зразок листа-звернення до Міністра освіти і науки, молоді та спорту, про запровадження, як мінімум альтернативної теорії походження людини від Бога, 80% так і ніколи не направлять цей лист Міністру, бо вони занадто зайняті для цього?
Але я вірю, що Ви входити до тих 20% людей, які обов`язково відправлять цього листа Міністру вже в найближчими днями. Зразок наводимо нижче — можете редагувати його так, як вважаєте за потрібне, приводячи у відповідність з власним баченням. Радимо відправляти рекомендованим листом — так більше шансів, що лист не загубиться, а обов'язково потрапить до рук Міністра.
Дякую Вам, що хоча б цим, маленьким кроком, ми разом з Рухом «За вибір світогляду!», можемо дати нашим дітям вже змалку розуміння того, що є Бог, Який створив їх і Який має для них чудове майбутнє!
З надією на кращу Україну,
Сергій Гула,
P,S. Лист до Міністра найкраще надсилати рекомендованим, з повідомленням про вручення – тоді це буде гарантія, що у міністерстві його отримають, зареєструють і будуть зобов’язані відповісти вам.
Адресa Міністерства: 01135, м. Київ, проспект Перемоги, 10
e-mail: ministry@mon.gov.ua
Телефон для довідок: (044) 486-24-42
e-mail: ministry@mon.gov.ua
Телефон для довідок: (044) 486-24-42
Контакти Сергія Гули - serg.gula@gmail.com
(Зразок листа)
Міністру освіти і науки, молоді та спорту
Табачнику Дмитру Володимировичу
П.І.П. та де проживаєте
(з поштовою адресою та індексом)
ШАНОВНИЙ ДМИТРЕ ВОЛОДИМИРОВИЧУ!
Вам відомо, що 80% українців, до яких належу і я, ідентифікують себе як віруючих, вважають себе християнами. На жаль, у відповідності з діючим держстандартом освіти, наші діти у освітніх закладах змушені вивчати лише одну теорію походження Всесвіту — теорію Великого вибуху; одну теорію походження людини — так звану теорію Дарвінізму. Це обмежує світогляд наших дітей, тим самим порушуючи ст. 35 Конституції про право на світогляд та віросповідання.
Тема походження Всесвіту та людини була і є надзвичайно актуальною для кожного індивідуума, тож вона потребує свого об’єктивного висвітлення в шкільних програмах. У наш час існують альтернативи дарвінізму, науково доведені і обгрунтовані теорії походження всесвіту та людини — наприклад, науковий креаціонізм (теорія Розумного задуму). Вважаю, що ця теорія має всі підстави бути включеною у навчальні програми разом з теорією еволюції.
Безперечно: старі стандарти освіти, які формувались авторитарною системою і слугували до задоволення чужих імперських амбіцій, не можна використовувати у новому, демократичному суспільстві. Вони непридатні для вихованні громадян вільної, незалежної країни, тож повинні залишитися в минулому. Необхідність внесення змін до Державного стандарту освіти та навчальні програми давно назріла, і ці зміни мусять відбутися заради дотримання повної об’єктивності у процесі навчання наших дітей.
Шановний Дмитре Володимировичу, звертаюся до Вас з проханням:
1) Дослухатися до пропозицій науковців, батьків, громадських організації, церков, щодо включення в Державний стандарт освіти та навчальні програми пропозицій громадськості щодо вивчення в школах альтернативної теорії походження всесвіту та людини – теорії Наукового креаціонізму (Розумного Задуму);
2) Створити робочу групу з представників Міністерства та громадськості з метою подальшого вирішення цього питання;
3) Затвердити нові навчальні програми 2012-2013 рр. відповідно до висловлених вище прохань.
Сподіваюся на Ваше розуміння!
Прошу надати мені відповідь згідно ЗУ «Про звернення громадян».
З повагою,
П.І.П. дата…
Дякую! Разом до перемоги!
ВідповістиВидалитиА для віруючих я б ще дописала : "А чи знаєте ви, що то є воля Божа на внесення змін до системи освіти?" Через кого ж Всемогутній Він буде Свою волю втілювати - через слухняних мабуть?
Дійсно, як би нам бути більш слухняними і не так зациклюватись тільки на своєму...
ВидалитиДуже дивну позицію займає Міністерсво... Для чого дітей вчити обману???
ВідповістиВидалитиА що робити із нехристиянами?
ВідповістиВидалитиПокаять и обрадовать их тем что с этого момента они имеют жизни вечные:-)
ВидалитиСпалити. У християн так прийнято.
ВидалитиЧому ви принижуєте нехристиян??? Вони, що (нехристияни (мусульмани, атеїсти, іудеї та ін.)) повинні вчити в школі БРЕХНЮ??? При чому тут християни, не християни??? Мова йде про ФАЛЬСИФІКАЦІЇ в НАУЦІ!!!
Видалитиякщо нехристияни, то мусульмани або юдеї - вони також вірять в Бога, і що Бог сотворив людину... також організовуватись і коликтивно "тиснути" на профільне Міністерсво
ВідповістиВидалитиНе розумію, для чого робити проблему на пустому місці. Всі ми ходили до школи. В програмовому матеріалі з української та зарубіжної (тепер світової) літератури завжди була і залишається Біблія, у тому числі Старий Заповіт та створення світу. Я це все вивчав на уроках!!!
ВидалитиКрім цього в програму світової літератури включені пам"ятки інших релігій світу (мусульманство, буддизм).
Щодо Леніна, Сталіна і Гітлера та їхнє захоплення Дарвіном, то вони перекручували на свій лад вчення не одного науковця. Одним із ідейних натхненників Гітлера був Ніцше.
А УПЦ МП я б вам радив взагалі тут не згадувати. Ця квазіцерква навіть голодомор не хоче належно визнати.
посил лише один, для чого наших дітей вчити обману???
ВидалитиПро Біблію і інші пам"ятки релегійної культури - ми якраз вивчаємо як культуру - як міф, як казку...
А от на уроках біології вбивають в голову, що ти від мавпи - хоча це великий обман. Так не годиться!!!
http://www.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/general-secondary-education/educational_programs/1349869497/
ВидалитиТут є шкільна програма з біології, а в ній є таке дивне речення: "Сучасні наукові погляди на проблему походження людини." п. 16.2 Якщо ви дійсно написали правду і викладені вами погляди дійсно є сучасними науковими поглядами на проблему походження людини, тоді вам немає чого перейматися. Хвилюватися треба лише у тому випадку, якщо ви не вважаєте те, про що пишете, науково достовірним, якщо ви не вважаєте, що є достатньо доказів саме такого походження людини, а вважаєте таку теорію лише частиною релігійного міфу. І ще одне, знання про те, що людина пішла від Адама, а Адама створив Бог, я виніс з радянської шкільної програми.
Дякую, Сергію! Сьогодні ж відправлю листа до Міністерства Освіти. Я не хочу, щоб мою дитину навчали нісенітницям.
ВідповістиВидалитиПРАВДА з великої літери! На сто відсотків згоден з тобою Сергій, треба відіслати листа..А чому 80 % нічого із всього не роблять - відповім. Тому що ніхто вже не вірить владі (напевно як інституту взагалі)! У мене була ситуація, по роботі пішов до державного нотаріуса - там черга неділями чи місяцами обчислюється: на одного по дві-три години і усюду до 13:00 (звичайно направили мене до державного нотаріусу, бо, наприклад завірити копію документа у приватного - це 3-4 або 7 гривень за аркуш, у мене ж на руках 5 статутів по 35 сторінок - порахуйте - це 1000 і більше гривень, в той час як у державного - 17 коп. за аркуш!)Всі гуртом написали листа до Міністерства юстиції про безлад у державних нотаріальних конторах, але..що це дасть? До речі, щоб вистояти в черзі стояв 5 ночей, за що премію так і не дали, спираючись на економічну ситуацію в компанії..Щодо останнього, згадайте недавнє рішення Конституційного суду щодо виплат чорнобильцям - за ним громадяни звичайно мають право отримання таких виплат, але виходячи з соціально-економічної ситуації в країні - грошей нема!!!!..Бардак..Щодо теорії Дарвіна, я звичайно вірю в Бога і що ми пішли від Нього, а не від мавпи, але в біологічному плані, можливо це так, маю на увазі, що теорія Дарвіна можна розглядати як лише біологічну теорію..Людина народжується, робить певні рухи, імітує рухи собі подібних, пристосовується, мислить..Це теорія розвитку людини, а не походження! От моя думка.
ВідповістиВидалитиЯ вірую в єдиного творця ... Літаючого Макароного Монстра!!!
ВідповістиВидалитиВін створив спочатку карлика і пивний фонтан.
Детальніше тут - http://upc.uath.org/about/
Маю бажання зустрітися з Вами, є ідеї щодо поширення листів.Можливо після служіння 5.02.2012 ?
ВідповістиВидалитиЗ радістю зустрінуся з Вами, давайте після служіння у фойє... (підійдіть до мене, будь ласка, щоб мене не заговорили інші...)
ВидалитиНа моє глибоке переконання, не можна кидатися із одної крайності (атеїзму, дарвінізму тощо) в іншу (цілковито релігійну, на основі віри, а не науки). Оскільки остаточних і незаперечних доказів жодна теорія не має, не можна огульно відкидати ті, які не подобаються, і насильно впроваджувати ті, які подобаються комусь. Бо комусь іншому - з точністю до навпаки.
ВідповістиВидалитиЩодо Ваших даних, що "в Україні визнають себе віруючими людьми близько 80% населення нашої держави" - Ви можете назвати джерело, звідки така гарна цифра? Із універсального довідника - стелі? І не враховуєте, що є люди віруючі, але не християни і не мусульмани, і навіть не юдеї. Є величезна кількість різних релігій. Наприклад, РУНвіра - з точки зору християн, звичайно ж, "бісівська" ;-), проте, на мою скромну думку, має точно таке ж право на існування, як і різні гілки християнства.
До чого, власне, я все це пишу. Якщо вже змінювати шкільну програму, то змінювати так, щоб представити різні гіпотези (на теорії не тягнуть, бо ще не доведені остаточно) і різні підходи до проблеми. Не зациклюватися лише на гіпотезі креаціонізму чи дарвінізму, а розглянути проблему ширше.
Тому я вважаю, що такий лист у запропонованому Вами форматі надсилати не можна. Звичайно, програму потрібно оновлювати. Але не можна з однієї крайності у іншу.
дуже цікаво було б побачити - де ви побачили крайність в моїй статті - наведіть хоч один епізод!!!
ВідповістиВидалитияк кажуть - тільки факти - сер, тільки факти!!!
і без жодної крайності!!!
щодо статистичних даних - керуюся дослідженнями, які були проведенні Центром Разумкова у 2011 році!
Так, Сергей, нужно реагировать, враг тоже не спит: в киевском метрополитене висит реклама Украинского атеистического сайта с позорной картинкой и названием http://prochurch.info/index.php/news/more/21008.
ВідповістиВидалитиА вот интересно, христиане тоже могут так открыто рекламировать свои ресурсы?
"Чи знаємо ми, що теорію Дарвіна відкинули, як нісенітницю, такі всесвітньо відомі вчені як: Енштейн, Бойль, Ампер, Вірхов, Агасіс, Бер, Оуен, Мендель, Пастер?"
ВідповістиВидалитиЭйнштейн был пантеистом и автором труда "Эволюция физики". Пастер и Мендель - теистические эволюционисты.
Генетика не опровергает, а наоборот, доказывает эволюцию - возьмите любой учебник по генетике для университета.
Так, міняти треба багато в програмі. Якщо в США потрібно головним чином переглянути "теорію" походження людини, то в Україні змінювати треба набагато більше - вчимо багато зайвого, тоді як на багато потрібного не вистачає годин. Якщо моя професія пов’язана з комп’ютером, навіщо мені в школі детальне вивчення хімії, біології, історії, а в інституті на профільному факультеті - соціології, психології, історії, фізики,...
ВідповістиВидалитиПо предметам, які не впливають безпосередньо на професію треба давати мінімум інформації - лише основні моменти - і то, якщо вони позитивно впливають на життя вцілому.
Хоча починати можна і з біології).
З іншого боку Шановний Дмитрій Володимирович подивиться на такий лист, почухає потилицю, і подумає: а мені воно нащо?
ВідповістиВидалитиВ нас щоб хтось щось зробив треба або його власна вигода, або зробити самому, принести йому і сказати: "Підпишіть тут".
Добре було б або написати, як від цього піднімиться рейтинг його партії, чи щось таке; або щоб хтось розробив програму, дав приклад підручника, розрекламував.
Ну або з вірою молитись - теж допомагає).
Коли я 3 роки тому вчив теорію Дарвіна, в нашому класі в жодної дитини не виникло сумнівів, що ця теорія є чистою правдою, лише я запитався вчительки чому така різнобічність поглядів, адже на уроці християнської етики нас вчили зовсім іншому. Вона відповіла, що кожен може вірити в те що хоче, вона, наприклад схиляється до теорії Дарвіна. Звичайно ж учні повірили вчительці історії, і зараз впевнені в тому, що людина походить від мавпи. Тому, я вважаю що потрібно писати такі листи не лише міністру а й вчителям та директорам школи в якій навчається ваша дитина, адже не лише від міністра залежить що будуть вчити ваші діти, а й від самих вчителів які повинні давати їм ці знання.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДуже вдала тема.
ВідповістиВидалитиГадаю, не завадило б додати де-кілька посилань:
круглий стіл в міністерстві культури та науки з організаторами руху "За вибір світогляду" (відео)
Репортаж Інтера про проведені перемовини з даного питання (відео з С. Гулою, керівником ГО)
НАУКОВИЙ КРЕАЦІОНІЗМ - "Створення Землі і еволюція" Доктор Кент Ховінд
А ще було би не зле дізнатися, яку ГО представляє пан Гула ;)
Асоціацію християн-юристів України
ВідповістиВидалитиСергій, дякую за Ваш пост! Цікаві міркування і також слід звернутися до Міністерства Освіти! Але я вважаю, що теорія Дарвіна суттєво збагатило науковий світ людини, дала відповіді на багато запитань і цілю цієї теорії було ні в якому разі не приниження християнства!
ВідповістиВидалитиЭто несерьёзно. Вопросы, поставленные в этом документе, свидетельствуют о некомпетентности его составителей. Обратитесь хотя бы к текстам Тейяра де Шардена. Отец Александр Мень тоже не оспаривал эволюционную теорию. Рекомендую убрать это произведение из открытого доступа и отозвать письмо министру. Не срамите структуру, которую вы представляете.
ВідповістиВидалитиСергей, спасибо за Вашу активную жизненную позицию. По-больше б таких людей в нашем обществе.
ВідповістиВидалитиДуже дякую Вам!
ВідповістиВидалитиТе, що світ і людину створено, не заперечує поступового творення, як і того, що творення в руках Творця.
ВідповістиВидалитиДослідіть першу сторінку Біблії, особливо 20-24 вірші, чи не закладена там поступовість, чи не доручав Творець перше воді творити душу, а після землі, а після творив людину, а після Божу людину?
Тому, теорія Дарвіна - блуд, як і блуд тих, хто заперечує поступовість творення.
Крім цього, Писання і життя на землі підтверджують, що й створіння приймають участь у творенні себе, під контролем Творця.
Анатолій Войтко, автор Проекту: „ДОСЛІДІМО ПОХОДЖЕННЯ НАС У БІБЛІЇ”
https://docs.google.com/document/d/1Hd-A2rhRGTl22-8zz9BohfVABoe7LPK_79NzN8BgGaw/edit
тел. 0962738388 AnatoliyVoytko@gmail.com
Говорить мало, надо действовать, а как пусть Бог наставит.
ВідповістиВидалитиhttp://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%8D%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%8E%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC
ВідповістиВидалитиЯК УЗГОДЖУЮТЬСЯ МІЖ СОБОЮ ТЕОРІЯ ДАРВІНА І БІБЛІЯ?
ВідповістиВидалитиhttp://catholicnews.org.ua/yak-uzgodzhuyutsya-mizh-soboyu-teoriya-darvina-i-bibliya
http://www.youtube.com/watch?v=5LoDT6qsrZE
ВідповістиВидалитиМне вас жаль, честно. Вы застряли в своем собственном мире, где есть боги и духи. Так давайте подпишем петицию, что и гром с грозой - это творение богов, а не природные явления и нечего детям вбивать в головы обратное. Зачем вообще нам научный прогресс? Надеяться на бога намного проще.
ВідповістиВидалити