Перейти до основного вмісту

ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ ПРО СВОБОДУ СОВІСТІ НЕОБХІДНО СКАСУВАТИ – РОБОЧА ГРУПА


ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ ПРО СВОБОДУ СОВІСТІ НЕОБХІДНО СКАСУВАТИ – РОБОЧА ГРУПА

КИЇВ – Представники Всеукраїнської Ради Церков і релігійних організацій наголосили на необхідності скасування змін до Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації», внесених законопроектом № 10221.

Такого спільного висновку дійшла Робоча група з підготовки законопроектів у сфері свободи совісті при Міністерстві культури, засідання якої відбулось 13 грудня 2012 року, повідомляє Інститут релігійної свободи.

Відкриваючи засідання, перший заступник Міністра культури Юрій Богуцький заявив про відкритість Міністерства до виправлення помилок, допущених на різних етапах законотворчого процесу. Він сказав про готовність опрацювати усі зауваження конфесій та добиватись внесення лише тих змін до Закону, які підтримає Всеукраїнська Рада Церков і релігійних організацій. 

Секретар Священного Синоду УПЦ Київського Патріархату архієпископ Євстратій наголосив на необхідності вилучення із Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» всіх небезпечних змін, внесених всупереч позиції релігійної спільноти.

Архієпископ зауважив, що глави церков вже понад 10 років закликають уряд і парламент прийняти закон про концепцію державно-конфесійних відносин в Україні. За його словами, концепція покликана затвердити демократичний вектор розвитку законодавства у сфері свободи віросповідання та партнерську модель відносин держави і конфесій.

Митрофорний протоієрей УГКЦ Олекса Петрів підкреслив, що при підготовці поправок до Закону про свободу совісті треба йти шляхом скасування внесених змін, а не опрацювання його нової редакції.
Такий підхід підтримала решта учасників Робочої групи. Окрім цього вони були одностайні в необхідності запровадження принципу “єдиного вікна” у процедурі набуття релігійними організаціями статусу юридичної особи, що потребує зваженого підходу. Зокрема, учасники засідання погодились, що цей принцип має передбачати обмін даними між різними реєстраційними органами, а не поштову пересилку статутних документів.

Помічник Головного рабина м. Києва та України ОІРОУ Геннадій Білорицький зауважив, що неузгодженості між органами влади щодо вимог до реєстраційних документів не повинні відбиватись на релігійних організаціях. 

Учасники Робочої групи запропонували Мінкультури разом розробити методичні рекомендації щодо порядку оформлення реєстраційних документів, необхідних для набуття релігійною організацією статусу юридичної особи або внесення змін до її статутних документів.
Засідання завершилось домовленістю оперативно опрацювати законопроект, спрямований на скасування внесених змін до Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації», відповідно до раніше заявленої позиції Всеукраїнської Ради Церков.
Нагадаємо, 6 грудня стало відомо про підписання Президентом України законопроекту № 10221 всупереч позиції релігійної спільноти, а також правозахисників,  громадських активістів і науковців, які закликали Віктора Януковичадотриматись своєї обіцянки та не підписувати змін до законодавства про свободу совісті, не узгоджених з конфесіями.

7 грудня на офіційному сайті глави держави з’явилось повідомлення про те, що “Президент вимагає негайно внести до Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» зміни, спрямовані на поглиблення свободи віросповідання”.


Інститут релігійної свободи, м.Київ 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від