Перейти до основного вмісту

ТЕОРІЯ ДАРВІНА – «ОБМАН ЧИСТОЇ ВОДИ» - або, про те, чого воліють не говорити та що ми знаємо про цю «наукову теорію»


ТЕОРІЯ ДАРВІНА – ЧИСТІСІНЬКИЙ  ОБМАН!
Те, про що воліють не говорити або що ми знаємо про дарвінізм?
Анекдот 19 століття:
-       Тату, а від кого пішла людина?
-       Людина пішла від Адама і Єви.
-       А Чарльз Дарвін...
-       Ну, а він – від мавпи.

Чи знаєте ви, що Теорія Дарвіна (теорія еволюції походження всього живого) і досі викладається в Україні, як єдина теорія походження людини шляхом еволюції, тобто походження людини від мавпи?
А чи знаєте ви, що Карл Марксзасновник комуністичного руху, визнав, що основними своїми ідеями він зобов`язаний Дарвіну?
А чи знаєте ви, що єдиною прикрасою в кабінеті Ленінабула фігурка мавпи, що сидить на стопці книг, розглядаючи людський череп? Працюючи над своїми трудами та підписуючи смертні вироки, Ленін завжди мав перед очима цю фігурку, що насміхається над людством.
А чи знаєте ви, що під час навчання в семінарії Сталін зачитувався роботами Дарвіна, став його палким прихильником, а з часом відрікся від переконання, що людину сотворив Бог, і більше того – почав у цьому переконувати своїх партнерів, семінаристів? Саме роботи Дарвіна переконали Сталіна, що терпимість і милосердя – це ознака слабих…
А чи знаєте ви, що для Адольфа Гітлера теорія Дарвіна була основною теорією і філософією життя, де виживає найсильніший? Це можна легко відстежити в книзі Гітлера «Майн кампф». Дослідник Роберт Кларк писав, що з самого дитинства розум Адольфа Гітлера був в полоні еволюційної, дарвіністської теорії…
Чи знаємо ми, що теорія Дарвіна сформувалася в часи, коли ще нічого не було відомо про закони генетики (науки про походження, мінливість всіх форми життя, включаючи форму життя людини), яка на науковому рівні повністю спростовує теорію Дарвіна?
Чи знаємо ми, що теорію Дарвіна відкинули, як нісенітницю, такі всесвітньо відомі вчені як: Енштейн, Бойль, Ампер, Вірхов, Агасіс, Бер, Оуен, Мендель, Пастер?
А чи знаємо ми, що теорія Дарвіна – це обман чистої води?!! Обман, вчинений учнем Дарвіна Ернстом Геккелем. Відомо, що Дарвін просив останнього зробити «винахід», який би підтверджував теорію еволюції. І Геккель «винайшов» теорію «рекапутуляції», яка досьогодні вивчається у школі і викладена у підручниках біології. Відповідно до цієї теорії, кожне живе створіння при своєму розвитку в утробі повторює шлях свого предка: наприклад, Геккель стверджував, що ембріон людини в процесі розвитку наслідує спочатку рибу, потім плазуна, аі лише потім перетворюється на ембріон людини!!! Щоб довести цей абсурд недовірливим сучасникам, Геккель просто сфальсифікував діаграми розвитку живих створінь, додаючи їм зайві органи або збільшуючи їхній розмір. Так, наприклад, у ембріона людини ніколи не було жабер, як у риби, і ніколи ембріон людини не проходив через стадії розвитку плазунів, а тим більше мавпи — і елементи на діаграмі були домальовані. Частина тіла ембріона людини, який Геккель пояснював як жовток яйця, насправді є органом, де утворюється кров для дитини; орган, який описувався «вченим», як атавізм хвоста, був нічим іншим, як тазовою кісткою, яка звисала вільно за відсутності розвинених ніг на цій стадії.
Найголовнішим доказом є те, що сам Геккель за деякий час визнав, що його теорія та малюнки – не більше, аніж його власні вимисли!!! Але для нашого Міністерства освіти та науки – вони й досі залишаються беззастережною істиною!!!
Ось слова самого Геккеля: «Після визнання здійсненної брехні, мені варто було б почуватися засудженим та винним, але я втішаю себе тим, що зі мною сотні вчених, в працях яких можна зіштовхуватися з фальсифікаціями, подібними до моєї, з некоректними даними, перекрученими - для їхнього ж інтересу, схематизованими і переглянутими ілюстраціями, зробленими на основі моїх…»
Малюнки Геккеля, наведені нижче, які ще й досі друкуються у вітчизняних підручниках з біології – визнані найбільш скандальними фальсифікаціями в історії біологічної науки!!!



На знімку: Ті самі фото — з праць Геккеля та з сучасного підручник біології.
А чи знаємо ми, що 53 провідних вчених США, серед яких 24 Нобелівські лауреати з біології, хімії та фізики, видали книгу «Ми віруємо», виразно проголосивши свою креаційну позицію, яка спирається на спостережену ними високу впорядкованість параметрів Всесвіту, а також на цілковиту безпідставність теорії дарвінізму?
А чи знаємо ми, що в Україні визнають себе віруючими людьми близько 80% населення нашої держави, у той час, як їх дітей продовжують навчати, нібито вони пішли не від Бога, а від мавпи — чим нахабно обманюють і дітей, і батьків!
А чи знаємо ми, що теорія Дарвіна викладається в школі ще й у якості єдиної, основної теорії, не допускаючи існування інших теорій чи гіпотез?
А чи знаємо ми, що теорія Дарвіна – це атеїстична концепція, яка впроваджувалася в школи комуністичною, тоталітарною, диктаторської владою насильно, і головним призначенням її (теорії) було заперечення існування Бога, як Творця всього живого і Творця людини?
Чому ж ми такі байдужі? Чому не висловлюємо обурення, не задаємо питань: навіщо чьому вчать наших дітей? До того ж - у наших школах, які утримуються за наші податки та зарплати всіх працівників освіти, включно з Міністром!!!
А чи думаємо ми про те, що теорія Дарвіна — це не просто теорія походження людини від мавпи. Це світоглядна теорія, яка формує у свідомості дитини уявлення того, що не існує Творця, який створив її, Який має для неї майбутнє, Який турбується і піклується про неї? Що робимо ми, дорослі, для того, щоб зародити в дитині віру, надію, любов, щоб сформувати        у дитини міцні моральні переконання, які дозволять їй в майбутньому бути успішною, а не жити в депресії, страху, невпевненості та в моральному розтлінні атеїзму?
Знаєте, яким було одне з найголовніших завдань Леніна, коли він прийшов до влади?
Зміна системи освіти.
А чи знаєте Ви, що для того, аби виправити існуючу ситуацію, потрібна лише постанова Кабінету Міністрів України про зміну Державного стандарту освіти та запровадження нових навчальних програм та видання нових навчальних посібників? На жаль, за 20 років Незалежності України ніхто не зголосився підняти це питання.
На Великдень та Різдво жоден чиновник не забуває сходити в церкву і помолитись Богу. Цікаво: якщо вони настільки вірять у дарвінізм, що ніяк не наважаться прибрати його з підручників — чому не ходять у зоопарк помолитись мавпі? Питання риторичне, чи не так?
Чому Міністерство освіти та науки, молоді і спорту не хоче міняти стан справ у освіті? Тим більше зараз, коли Президент країни є віруючим, прихожанином Православної церкви,  а Міністр освіти і науки, молоді та спорту (Міністерство, яке найперше може кардинально змінити стан справ) нагороджений Орденом Князя Володимира Першого ступеню Православної церкви Московського патріархату? Парадокси – чи не так? Як можна ходити в церкву, молитись, хреститись, ставити свічки Богові — а за годину вже з власними дітьми та внуками виконувати домашні завдання про те, що вони пішли від мавпи…
Ще один незрозумілий парадокс: 80% віруючих людей обурюються таким станом речей, але дальше свого обурення нічого не роблять!
А тим часом в Україні діє рух «За вибір світогляду!», в якому є науковці, викладачі, юристи, громадські діячі, представники духовенства. Метою Руху є, в тому числі, запровадження в шкільні програми наукового креаціонізму. Запрошуємо й вас, любі читачі, приєднатися до нашого руху!
А чи знаєте Ви, що зі 100% віруючих людей, які отримали зразок листа-звернення до Міністра освіти і науки, молоді та спорту, про запровадження, як мінімум альтернативної теорії походження людини від Бога, 80% так і ніколи не направлять цей лист Міністру, бо вони занадто зайняті для цього?
Але я вірю, що Ви входити до тих 20% людей, які обов`язково відправлять цього листа Міністру вже в найближчими днями. Зразок наводимо нижче — можете редагувати його так, як вважаєте за потрібне, приводячи у відповідність з власним баченням. Радимо відправляти рекомендованим листом — так більше шансів, що лист не загубиться, а обов'язково потрапить до рук Міністра.
Дякую Вам, що хоча б цим, маленьким кроком, ми разом з Рухом «За вибір світогляду!», можемо дати нашим дітям вже змалку розуміння того, що є Бог, Який створив їх і Який має для них чудове майбутнє!
З надією на кращу Україну,
Сергій Гула,
P,S. Лист до Міністра найкраще надсилати рекомендованим, з повідомленням про вручення – тоді це буде гарантія, що у міністерстві його отримають, зареєструють і будуть зобов’язані відповісти вам.
Адресa Міністерства: 01135, м. Київ, проспект Перемоги, 10
e-mail: ministry@mon.gov.ua
Телефон для довідок: (044) 486-24-42
Контакти Сергія Гули - serg.gula@gmail.com


 (Зразок листа)
Міністру освіти і науки, молоді та спорту
Табачнику Дмитру Володимировичу

П.І.П. та де проживаєте
(з поштовою адресою та індексом)

ШАНОВНИЙ ДМИТРЕ ВОЛОДИМИРОВИЧУ!

Вам відомо, що 80% українців, до яких належу і я, ідентифікують себе як віруючих, вважають себе християнами. На жаль, у відповідності з діючим держстандартом освіти, наші діти у освітніх закладах змушені вивчати лише одну теорію походження Всесвіту — теорію Великого вибуху; одну теорію походження людини — так звану теорію Дарвінізму. Це обмежує світогляд наших дітей, тим самим порушуючи ст. 35 Конституції про право на світогляд та віросповідання.
Тема походження Всесвіту та людини була і є надзвичайно актуальною для кожного індивідуума, тож вона потребує свого об’єктивного висвітлення в шкільних програмах. У наш час існують альтернативи дарвінізму, науково доведені і обгрунтовані теорії походження всесвіту та людини — наприклад, науковий креаціонізм (теорія Розумного задуму). Вважаю, що ця теорія має всі підстави бути включеною у навчальні програми разом з теорією еволюції.
Безперечно: старі стандарти освіти, які формувались авторитарною системою і слугували до задоволення чужих імперських амбіцій, не можна використовувати у новому, демократичному суспільстві. Вони непридатні для вихованні громадян вільної, незалежної країни, тож повинні залишитися в минулому. Необхідність внесення змін до Державного стандарту освіти та навчальні програми давно назріла, і ці зміни мусять відбутися  заради дотримання повної об’єктивності у процесі навчання наших дітей. 

Шановний Дмитре Володимировичу, звертаюся до Вас з проханням:
1) Дослухатися до пропозицій науковців, батьків, громадських організації, церков, щодо включення в Державний стандарт освіти та навчальні програми пропозицій громадськості щодо вивчення в школах альтернативної теорії походження всесвіту та людини – теорії Наукового креаціонізму (Розумного Задуму);
2) Створити робочу групу з представників Міністерства та громадськості з метою подальшого вирішення цього питання;
3) Затвердити нові навчальні програми 2012-2013 рр. відповідно до висловлених вище прохань.
Сподіваюся на Ваше розуміння!
Прошу надати мені відповідь згідно ЗУ «Про звернення громадян».
З повагою,
П.І.П.  дата…

Коментарі

  1. Дякую! Разом до перемоги!
    А для віруючих я б ще дописала : "А чи знаєте ви, що то є воля Божа на внесення змін до системи освіти?" Через кого ж Всемогутній Він буде Свою волю втілювати - через слухняних мабуть?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дійсно, як би нам бути більш слухняними і не так зациклюватись тільки на своєму...

      Видалити
  2. Дуже дивну позицію займає Міністерсво... Для чого дітей вчити обману???

    ВідповістиВидалити
  3. А що робити із нехристиянами?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Покаять и обрадовать их тем что с этого момента они имеют жизни вечные:-)

      Видалити
    2. Спалити. У християн так прийнято.

      Видалити
    3. Чому ви принижуєте нехристиян??? Вони, що (нехристияни (мусульмани, атеїсти, іудеї та ін.)) повинні вчити в школі БРЕХНЮ??? При чому тут християни, не християни??? Мова йде про ФАЛЬСИФІКАЦІЇ в НАУЦІ!!!

      Видалити
  4. якщо нехристияни, то мусульмани або юдеї - вони також вірять в Бога, і що Бог сотворив людину... також організовуватись і коликтивно "тиснути" на профільне Міністерсво

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не розумію, для чого робити проблему на пустому місці. Всі ми ходили до школи. В програмовому матеріалі з української та зарубіжної (тепер світової) літератури завжди була і залишається Біблія, у тому числі Старий Заповіт та створення світу. Я це все вивчав на уроках!!!
      Крім цього в програму світової літератури включені пам"ятки інших релігій світу (мусульманство, буддизм).
      Щодо Леніна, Сталіна і Гітлера та їхнє захоплення Дарвіном, то вони перекручували на свій лад вчення не одного науковця. Одним із ідейних натхненників Гітлера був Ніцше.
      А УПЦ МП я б вам радив взагалі тут не згадувати. Ця квазіцерква навіть голодомор не хоче належно визнати.

      Видалити
    2. посил лише один, для чого наших дітей вчити обману???

      Про Біблію і інші пам"ятки релегійної культури - ми якраз вивчаємо як культуру - як міф, як казку...

      А от на уроках біології вбивають в голову, що ти від мавпи - хоча це великий обман. Так не годиться!!!

      Видалити
    3. http://www.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/general-secondary-education/educational_programs/1349869497/
      Тут є шкільна програма з біології, а в ній є таке дивне речення: "Сучасні наукові погляди на проблему походження людини." п. 16.2 Якщо ви дійсно написали правду і викладені вами погляди дійсно є сучасними науковими поглядами на проблему походження людини, тоді вам немає чого перейматися. Хвилюватися треба лише у тому випадку, якщо ви не вважаєте те, про що пишете, науково достовірним, якщо ви не вважаєте, що є достатньо доказів саме такого походження людини, а вважаєте таку теорію лише частиною релігійного міфу. І ще одне, знання про те, що людина пішла від Адама, а Адама створив Бог, я виніс з радянської шкільної програми.

      Видалити
  5. Дякую, Сергію! Сьогодні ж відправлю листа до Міністерства Освіти. Я не хочу, щоб мою дитину навчали нісенітницям.

    ВідповістиВидалити
  6. ПРАВДА з великої літери! На сто відсотків згоден з тобою Сергій, треба відіслати листа..А чому 80 % нічого із всього не роблять - відповім. Тому що ніхто вже не вірить владі (напевно як інституту взагалі)! У мене була ситуація, по роботі пішов до державного нотаріуса - там черга неділями чи місяцами обчислюється: на одного по дві-три години і усюду до 13:00 (звичайно направили мене до державного нотаріусу, бо, наприклад завірити копію документа у приватного - це 3-4 або 7 гривень за аркуш, у мене ж на руках 5 статутів по 35 сторінок - порахуйте - це 1000 і більше гривень, в той час як у державного - 17 коп. за аркуш!)Всі гуртом написали листа до Міністерства юстиції про безлад у державних нотаріальних конторах, але..що це дасть? До речі, щоб вистояти в черзі стояв 5 ночей, за що премію так і не дали, спираючись на економічну ситуацію в компанії..Щодо останнього, згадайте недавнє рішення Конституційного суду щодо виплат чорнобильцям - за ним громадяни звичайно мають право отримання таких виплат, але виходячи з соціально-економічної ситуації в країні - грошей нема!!!!..Бардак..Щодо теорії Дарвіна, я звичайно вірю в Бога і що ми пішли від Нього, а не від мавпи, але в біологічному плані, можливо це так, маю на увазі, що теорія Дарвіна можна розглядати як лише біологічну теорію..Людина народжується, робить певні рухи, імітує рухи собі подібних, пристосовується, мислить..Це теорія розвитку людини, а не походження! От моя думка.

    ВідповістиВидалити
  7. Я вірую в єдиного творця ... Літаючого Макароного Монстра!!!
    Він створив спочатку карлика і пивний фонтан.
    Детальніше тут - http://upc.uath.org/about/

    ВідповістиВидалити
  8. Маю бажання зустрітися з Вами, є ідеї щодо поширення листів.Можливо після служіння 5.02.2012 ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З радістю зустрінуся з Вами, давайте після служіння у фойє... (підійдіть до мене, будь ласка, щоб мене не заговорили інші...)

      Видалити
  9. На моє глибоке переконання, не можна кидатися із одної крайності (атеїзму, дарвінізму тощо) в іншу (цілковито релігійну, на основі віри, а не науки). Оскільки остаточних і незаперечних доказів жодна теорія не має, не можна огульно відкидати ті, які не подобаються, і насильно впроваджувати ті, які подобаються комусь. Бо комусь іншому - з точністю до навпаки.
    Щодо Ваших даних, що "в Україні визнають себе віруючими людьми близько 80% населення нашої держави" - Ви можете назвати джерело, звідки така гарна цифра? Із універсального довідника - стелі? І не враховуєте, що є люди віруючі, але не християни і не мусульмани, і навіть не юдеї. Є величезна кількість різних релігій. Наприклад, РУНвіра - з точки зору християн, звичайно ж, "бісівська" ;-), проте, на мою скромну думку, має точно таке ж право на існування, як і різні гілки християнства.
    До чого, власне, я все це пишу. Якщо вже змінювати шкільну програму, то змінювати так, щоб представити різні гіпотези (на теорії не тягнуть, бо ще не доведені остаточно) і різні підходи до проблеми. Не зациклюватися лише на гіпотезі креаціонізму чи дарвінізму, а розглянути проблему ширше.
    Тому я вважаю, що такий лист у запропонованому Вами форматі надсилати не можна. Звичайно, програму потрібно оновлювати. Але не можна з однієї крайності у іншу.

    ВідповістиВидалити
  10. дуже цікаво було б побачити - де ви побачили крайність в моїй статті - наведіть хоч один епізод!!!

    як кажуть - тільки факти - сер, тільки факти!!!

    і без жодної крайності!!!

    щодо статистичних даних - керуюся дослідженнями, які були проведенні Центром Разумкова у 2011 році!

    ВідповістиВидалити
  11. Так, Сергей, нужно реагировать, враг тоже не спит: в киевском метрополитене висит реклама Украинского атеистического сайта с позорной картинкой и названием http://prochurch.info/index.php/news/more/21008.
    А вот интересно, христиане тоже могут так открыто рекламировать свои ресурсы?

    ВідповістиВидалити
  12. "Чи знаємо ми, що теорію Дарвіна відкинули, як нісенітницю, такі всесвітньо відомі вчені як: Енштейн, Бойль, Ампер, Вірхов, Агасіс, Бер, Оуен, Мендель, Пастер?"

    Эйнштейн был пантеистом и автором труда "Эволюция физики". Пастер и Мендель - теистические эволюционисты.

    Генетика не опровергает, а наоборот, доказывает эволюцию - возьмите любой учебник по генетике для университета.

    ВідповістиВидалити
  13. Так, міняти треба багато в програмі. Якщо в США потрібно головним чином переглянути "теорію" походження людини, то в Україні змінювати треба набагато більше - вчимо багато зайвого, тоді як на багато потрібного не вистачає годин. Якщо моя професія пов’язана з комп’ютером, навіщо мені в школі детальне вивчення хімії, біології, історії, а в інституті на профільному факультеті - соціології, психології, історії, фізики,...
    По предметам, які не впливають безпосередньо на професію треба давати мінімум інформації - лише основні моменти - і то, якщо вони позитивно впливають на життя вцілому.
    Хоча починати можна і з біології).

    ВідповістиВидалити
  14. З іншого боку Шановний Дмитрій Володимирович подивиться на такий лист, почухає потилицю, і подумає: а мені воно нащо?
    В нас щоб хтось щось зробив треба або його власна вигода, або зробити самому, принести йому і сказати: "Підпишіть тут".
    Добре було б або написати, як від цього піднімиться рейтинг його партії, чи щось таке; або щоб хтось розробив програму, дав приклад підручника, розрекламував.
    Ну або з вірою молитись - теж допомагає).

    ВідповістиВидалити
  15. Коли я 3 роки тому вчив теорію Дарвіна, в нашому класі в жодної дитини не виникло сумнівів, що ця теорія є чистою правдою, лише я запитався вчительки чому така різнобічність поглядів, адже на уроці християнської етики нас вчили зовсім іншому. Вона відповіла, що кожен може вірити в те що хоче, вона, наприклад схиляється до теорії Дарвіна. Звичайно ж учні повірили вчительці історії, і зараз впевнені в тому, що людина походить від мавпи. Тому, я вважаю що потрібно писати такі листи не лише міністру а й вчителям та директорам школи в якій навчається ваша дитина, адже не лише від міністра залежить що будуть вчити ваші діти, а й від самих вчителів які повинні давати їм ці знання.

    ВідповістиВидалити
  16. Асоціацію християн-юристів України

    ВідповістиВидалити
  17. Сергій, дякую за Ваш пост! Цікаві міркування і також слід звернутися до Міністерства Освіти! Але я вважаю, що теорія Дарвіна суттєво збагатило науковий світ людини, дала відповіді на багато запитань і цілю цієї теорії було ні в якому разі не приниження християнства!

    ВідповістиВидалити
  18. Это несерьёзно. Вопросы, поставленные в этом документе, свидетельствуют о некомпетентности его составителей. Обратитесь хотя бы к текстам Тейяра де Шардена. Отец Александр Мень тоже не оспаривал эволюционную теорию. Рекомендую убрать это произведение из открытого доступа и отозвать письмо министру. Не срамите структуру, которую вы представляете.

    ВідповістиВидалити
  19. Сергей, спасибо за Вашу активную жизненную позицию. По-больше б таких людей в нашем обществе.

    ВідповістиВидалити
  20. Те, що світ і людину створено, не заперечує поступового творення, як і того, що творення в руках Творця.
    Дослідіть першу сторінку Біблії, особливо 20-24 вірші, чи не закладена там поступовість, чи не доручав Творець перше воді творити душу, а після землі, а після творив людину, а після Божу людину?
    Тому, теорія Дарвіна - блуд, як і блуд тих, хто заперечує поступовість творення.
    Крім цього, Писання і життя на землі підтверджують, що й створіння приймають участь у творенні себе, під контролем Творця.
    Анатолій Войтко, автор Проекту: „ДОСЛІДІМО ПОХОДЖЕННЯ НАС У БІБЛІЇ”
    https://docs.google.com/document/d/1Hd-A2rhRGTl22-8zz9BohfVABoe7LPK_79NzN8BgGaw/edit

    тел. 0962738388 AnatoliyVoytko@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  21. Говорить мало, надо действовать, а как пусть Бог наставит.

    ВідповістиВидалити
  22. http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%8D%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%8E%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC

    ВідповістиВидалити
  23. ЯК УЗГОДЖУЮТЬСЯ МІЖ СОБОЮ ТЕОРІЯ ДАРВІНА І БІБЛІЯ?
    http://catholicnews.org.ua/yak-uzgodzhuyutsya-mizh-soboyu-teoriya-darvina-i-bibliya

    ВідповістиВидалити
  24. http://www.youtube.com/watch?v=5LoDT6qsrZE

    ВідповістиВидалити
  25. Мне вас жаль, честно. Вы застряли в своем собственном мире, где есть боги и духи. Так давайте подпишем петицию, что и гром с грозой - это творение богов, а не природные явления и нечего детям вбивать в головы обратное. Зачем вообще нам научный прогресс? Надеяться на бога намного проще.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від