Перейти до основного вмісту

ФУТБОЛ – ЯК ІДОЛ АБО ТОНКА СТРАТЕГІЯ САТАНИ

ФУТБОЛ – ЯК ІДОЛ
АБО ТОНКА СТРАТЕГІЯ САТАНИ

Як тільки не називають футбол: футбол – це краса; футбол – це гра мільйонів, футбол це життя… для багатьох він дійсно стає життям, заради якого дуже багато кладемо в жертву.
Але що таке насправді футбол? Футбол – це вид спорту, як і всі інші, але з якого хтось дуже вміло, зробив шоу, яке присадило мільйони до тупої розтрати часу, коштів та здоров`я.
Так легко потратити 2,5 – 3 години для перегляду футболу, а от щоб почитати книгу – цього часу – ми звичайно не знайдемо, ми не знайдемо 2 годин для дітей, ми не знайдемо 2 годин для дружини, ми не знайдемо 2 годин для власного професійного росту.
Я вже не говорю про духовний розвиток. Так легко на футболом потратити 2, 2,5 години, а для молитви, щоб виділити подібний час - видається взагалі за неможливе. Так легко потратити сотні гривень на купівлю квитків на футбол, але так важко пожертвувати 50 грн. в церкві!
Але крім того, футболу краде багато часу, щоб любувати його події, слідкувати за іншими чемпіонатами, футболістами та скандалами. Футбол - це універсальний засіб крадіжки такого дорогоцінного часу на сьогодні, який би міг бути використаний на багато корисніші речі: читання професійних книг, виконання поточної роботи, виділення часу для сім`ї, духовного росту. 
А як щодо здоров'я? Скільки ми його віддаємо за час перегляду футболу, скільки нервуємо, переживаємо, кричимо, б`ємо, п`ємо, а на стадіоні або куримо, або самі нюхаємо тютюновий дим! Аптеки явно виграють, від залежності широких мас від футболу! 
А як щодо відносин в сім'ї? Скільки жінок настраждалось, через оцей, нібито відпочинок чоловіка, а насправді тупу залежність! Там де футбол, як правило, п`янство, особливо, коли команда програє, крики та сварка. А скільки часу не доотримують діти від батька, скільки справ не зроблено, через те, що він присосався до телевізора! 
А як щодо емоцій? Ми можемо радіти пустим речам, або бути в трагедії від таких же пустих речей, у нас може бути вкрадено прекрасний настрій та налаштування на роботу, тільки тому, що хтось там десь програв!
А як щодо грошей? Скільки їх витрачено на купівлю квитків, на переїзди, на ліки, на символіку, на ремонт поламаних речей, на відновлення сімейних відносин…
А скільки трагічних ситуацій пов'язаних з футболом, на стадіонах вибухів та бійок, постійні сутички між фанатами, смерті молодих хлопців, футболістів, трагедій в сім'ї, смерті вболівальників від серцевих нападів... Хто несе відповідальність за ці смерті???
Футбол - це серйозна залежність, це наркотик, на який присадили мільйони людей!  

Мільярди коштів, які б могли піти на зовсім інші, корисні речі - скільки хворих та немічних, а ми футболістам виплачуємо по 100 000 тис. доларів зарплати в тиждень - ЗА ЩО???!!! За те, що вони ганяють м'яч - повний маразм!!! І так, платимо саме ми - дивлячись футбол по телевізору, створюючи великий ажіотаж, а отже - це величезний стимул для рекламодавців платити величезні кошти каналам, а ті в свою чергу - клубам; ходимо на стадіони - платячи за квиток сотні гривень за те, що не виготовляє реальної продукції, і собівартість цього дійства дорівнює нулю! А символіка, насіння, газети... Хтось дуже вміло викачує з нас кошти, для молодих пацанів, які бісяться від цих грошей! Скільки Ви чули про відомих футболістів, які б були великими філантропами, тими, хто багато (не копійки для них) жертвували дітям-сиротам, хворим, бідним, обездоленим... Інколи вони це роблять для показухи, і рівень їх пожертви навіть далеко не зрівняється їхній тижневій зарплаті - що це за стандарти життя, кого ми скормили???

Футбол – це безперечно стратегія сатани, це ідол сатани, якому мільйони людей поклоняються та служать - своїм часом, грошима, здоров'ям, відносинами в сім'ї, своєю свободою та життям! 

Бог не просто попереджає:

Дітоньки, бережіться від ідолів! Амінь. (1-е Iвана 5:21)

Від них дійсно потрібно берегтися, вони мають здатність позбавляти здорового глузду, затьмарюючи розум, крадучи все найдорожче!

Від нас залежить, чи ми будемо служити ідолу під назвою футбол, чи все ж таки – зробимо розумний вибір, щоб розправитись з ним раз і назавжди! 

Коментарі

  1. 100%. Правда існують невеликі виключення, які наврядчи зможуть переважити весь жах становища, коли 6 графців однієї з бразильських команд після матчу знімають футболки, а на майках надписи "Я люблю Ісуса" різними мовами. Футбол можна грати прославляючи Господа...інша справа як це спотворено...

    ВідповістиВидалити
  2. Сергей. Обо все можна сказать, что это инструмент сатаны, в том числе и игра в футбол. Я лично не согласен. То что для кого то это вид спорта стал идолом - это плохо. Но это говорит только о том, что те кто взял на себя ношу пастырей ее плохо осуществляют... Футбол это инструмент объединения людей, а куда их повести - это уже вопрос !

    ВідповістиВидалити
  3. об'єднання навколо чого??? пустих речей, які ніякого значення в в питанні істини не мають!!!

    ВідповістиВидалити
  4. В чем-то согласен, но не во всем, то что вы называете глупым, можно все так назвать и компьютер и телефон, аргументируя, что раньше этого не было и люди справлялись и все успевали, а тем более какой вред приносят эти вещи.
    Также можно сказать и о разных в встречах и организациях, если ты приходишь ради того, чтоб развлечься.
    Вы ударяетесь в крайности. Я никогда не смотрю футбол, не узнаю итоги и не интересуюсь командами, но очень люблю побегать, сыграться с кем-то и отлично провести время. Если вы собой не можете управлять, тогда это не для вас!

    Написал: Корсиков В.Н.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від