Перейти до основного вмісту

У Верховній Раді зареєстрований законопроект про заборону абортів

У Верховній Раді зареєстрований законопроект про заборону абортів


У Верховній Раді був зареєстрований законопроект, що забороняє жінкам робити аборти. Штучне переривання вагітності пропонується дозволити лише за медичними і соціальними показаннями.

Законопроект був зареєстрований у парламенті народним депутатом від БЮТ-Батьківщини Андрієм Шкілем. Він вважає, що проводити такі операції можна лише у тому випадку, якщо вагітна страждає на туберкульоз, діабет, тяжкі захворювання легень, нирок, печінки, серця, серцево-судинні та онкологічні захворювання. Також у випадках, якщо вагітна не досягла 16 років; перебуває у місцях позбавлення волі; вже має п'ятьох дітей; а також у випадку смерті чоловіка або інвалідності вже наявної дитини.
Народний депутат висловив упевненість, що прийняття цього законопроекту позитивно вплине на демографічну ситуацію у країні:
«У жодній з областей України немає переваги народжуваності над смертністю. У багатьох областях кількість смертей перевищує кількість народжень майже втричі. За останні 12 років населення України зменшилося на 5 млн людей (із 52 млн до 47 млн). Якщо така динаміка збережеться, то через кілька років народ України складатиметься переважно з іммігрантів-вихідців із Азії. І основною причиною настільки невтішних показників є легальні аборти», - заявляє депутат.
Нагадаємо, кілька днів тому Синод Української Греко-Католицької Церкви і Конференція Римо-Католицької Церкви в Україні такожзвернулися до парламенту із подібним проханням.
«З точки зору політичної теорії, завданням держави є дбати про загальне благо своїх громадян та боротися зі злом, незважаючи на ступінь його поширення. Якщо держава погоджується зі злом та легалізує його, то вона ототожнює себе з ним, стає на його бік і, відповідно, втрачає сенс як держава. Тому ми вимагаємо на законодавчому рівні підтвердити право ще не народженої, але вже зачатої людини на життя», - йдеться у зверненні єпископів.
Нагадаємо, що згідно зі ст. 50 чинного закону Основи законодавства України про охорону здоров'я, жінка може добровільно зробити аборт, якщо термін вагітності не перевищує 12 тижнів. В окремих випадках він може бути зроблений із 12-того по 28-мий тиждень вагітності за соціальними або медичними показниками.

Credo

Коментарі

  1. Классно, что в ВР зарегистрирован такой проект, ведь так называемый "эмбрион" - это уже человек,только маленький, которому от зачатия уже дана душа. Вот бы еще наша ВР, министры и вообще правительство начали работать так, чтобы экономика была на стороне людей, чтобы многодетные семьи могли не просто как-то выжить ( естественно, с помощью подачек), а жить жизнью, достойной Человека, чтобы у многодетных семей не отнимали детей только потому, что их доход маленький, чтобы был повышен экономический и социальный статус родителей, которые любят детей, хотят иметь много детей и хотят их вырастить достойными людьми.Поэтому если говорите "А". то говорите и "Б"! Так что дело за малым...

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від