Перейти до основного вмісту

АВТОРИТЕТ ЛЮДИНИ В БОГА, ЯК ЙОГО ЗДОБУТИ?

Авторитет, честь – чи не найголовніші риси будь-якої людини. Всі ми хочемо бути авторитетними. Чому? Високий авторитет – це пошана, це влада, це честь і слава.
В Біблії дуже добре сказано, що добре ім`я людини набагато, на багато краще за всі статки та багатства. Але, на жаль, ми більше звикли турбуватися про власне майно, аніж про особистий авторитет у сім`ї, на роботі, у суспільстві… Думаю, цим і пояснюється наявність невеликої кількості по справжньому авторитетних людей. Кого б Ви могли б назвати беззаперечним авторитетом сьогоднішньої України? Думаю, не так багато, чи не так?
А згадаймо тих людей, які були авторитетними, але так легко втрачали свій авторитет: Білл Клінтон, Моше Кацава, Домінік Строскан…
А як щодо того, щоб бути авторитетною людиною перед Богом, перед всім духовним світом? Це той стан, коли ти тільки починаєш молитися – і Бог зразу чує і відповідає, це те положення, коли ти маєш владу у духовному світі, наказуючи, сатані зупинити свою негативну дію – і він підкорюється… авторитет в духовному світі незрівнянно важливіший, аніж у фізичному.
Хто був справжнім духовним авторитетом серед людей? Безперечно їх було багато, але я б хотів особливо виділити Мойсея. Він мав особливе покликання від Бога, звільнити власний народ від рабства – і він його виконав, не зважаючи, що це було дуже важко, але він виконав те, для чого Господь його призначив. До прикладу, Самсон мав подібне призначення і був більше обдарований, але свого покликання не здійснив.
Мойсей був людиною невідступною, він чітко тримався тих принципів Божих, які сам Бог йому об`явив! Це було важко, особливо, коли твої рідні та твій народ повстають проти тебе – але він не здавався – він глибоко вірив Богу, і ніколи Його не зраджував!

Мойсей ніколи не грішив свідомо, він завжди беріг заповіді Божі та ходив у святості. Це те про що не можна сказати про багатьох із народу, які часто могли собі дозволити або розпусту, або ідолослужіння.
Ніколи Мойсей не дозволяв собі поклонятися іншим Богам, знаючи і глибоко шануючи Єдиного Бога. Його народ, бачучи великі чуда Божі – вже через три дні міг забути Всевишнього і поклонятися ідолам, при тому знаючи першу і найголовніше заповідь – не поклонятися іншим богам. Мойсей був людиною принциповою та людиною сильного характеру. Безкомпромісне слідування за Божими принципами, неухильне виконання Його заповідей, не зважаючи на жодні життєві обставини, є чи не найголовнішою умовою наявності великого авторитету перед Богом та всім духовним світом!
А як часто ми «прогинаємось», коли знаємо, що заповідь говорить про одне, а ми чинемо кардинально протилежне. Давати чи не давати хабар, взяти більше, аніж заслуговуєш, чи взяти стільки, скільки заробив, задовільнятися сексуальними гріхами, чи утриматись, навіть тоді, коли тебе ніхто не бачить, говорити істинну, чи обманювати… вибір за нами – чи не так? Компроміс з гріхом – ось основний «вбивця» вашого духовного авторитету!
Мойсей дуже багато часу проводив з Богом на горі, він усамітнювався і шукав лиця Божого. Він розумів свою приреченість без Бога, він відчайдушно шукав Його. Пам`ятаєте, коли він спустився з гір, де пробував з Господом – його лице світилося… Мойсей дуже чітко розумів джерело своєї сили, своєї мудрості, надхнення, любові…
З цього можна виділити базову вимоги для здобуття та утримання високого авторитету:
1. виконання власного покликання, не зважаючи ні на які складні обставини;
2. наявність чіткої системи духовних принципів, якими Ви слідуєте, не зважаючи на жодні життєві обставини. Біблійні принципи – є беззаперечним авторитетом у будь-якій ситуації;
3. святість, постійна боротьба за святість;
4. мати глибоку віру і надію в Бога, ніколи не шукати фальшивих джерел підтримки та розради, поклонятися тільки одному Богу і служити тільки Йому одному;
5. багато часу проводити в молитві з Богом. Це дозволить не схибити з правильної дороги, це дозволить отримати все необхідне у Господа – любов, мудрість, силу, славу!!! Він наше істинне джерело і нема іншого подібного на Нього!!!
Здобування високого авторитету – це дуже складна та тяжка річ, але це наша і тільки наша відповідальність! Високий авторитет – це величезна дорогоцінність, яку потрібно дуже серйозно оберігати, він є великою необхідністю у наші часи. Люди у світі свідомо чи несвідомо очікують високодуховних та авторитетних людей – де вони? Бог дуже зацікавлений, щоб ми були такими людьми, чи робимо ми все для того, щоб стати ними? 


sg

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від