Перейти до основного вмісту

ЧИ ВИКОНУЄМО МИ НАЙГОЛОВНІШУ ЗАПОВІДЬ БОЖУ?

ЧИ ВИКОНУЄМО МИ НАЙГОЛОВНІШУ ЗАПОВІДЬ БОЖУ?

Ми можемо багато робити для Господа, щоб задовільнити Його серце, щоб бути праведними, щоб спастись та досягти Царства Небесного, реалізовуючи різноманітні проекти та служіння – і це вірно – це потрібно робити!
Ми можемо багато служити, жертвуючи багато чим: часом, силами, ресурсами…
А як щодо найголовнішого?
За всією суєтою, за всіма ділами і за всіма служіннями – так легко втратити фокус за тим, що є найголовнішим і найосновнішим, те що сам Бог визначив, як перша заповідь:
А один із тих книжників приступив та й спитався Його: Котра заповідь перша з усіх?
Ісус відповів: Господь Бог, Бог єдиний. І: Люби Господа, Бога свого, усім серцем своїм, і всією душею своєю, і всім своїм розумом, і з цілої сили своєї! Це заповідь перша!
І сказав Йому книжник: Добре, Учителю! Ти поправді сказав, що Один Він, і нема іншого, окрім Нього, і що Любити Його всім серцем, і всім розумом, і всією душею, і з цілої сили, і що Любити свого ближнього, як самого себе, це важливіше за всі цілопалення й жертви!
 (Марка 12:28-33) 

Мірило всього і всьому, і всіх справ, і відносин з Богом – є любов. Велика, щира, непідкупна, найсильніша, яка тільки може бути – любов до Бога!!! Чи відчуваємо ми її, чи зрощуємо ми її, чи зберігаємо ми її? Наскільки ми сильно та віддано любимо Бога – як часто ми задаємося цим питанням, як часто ми себе перевіряємо – чи головне в нашому життя залишилося головним і найосновнішим? А може ми взагалі вже не відчуваємо глибокої любові до Бога?
Часто можна почути, що любов до Бога – це конкретні справи. Це правда, але не тільки. Любов до Бога – це також глибокі внутрішні почуття – це те що сказано: «любити Господа всією душею своєю». Тобто, любов до Бога – це великі душевні переживання, це якщо хочете – глибоке кохання, яке дуже чітко відчувається, це пристрасне почуття!!!
Любов до Бога – це любов від всього серця, що означає – що немає нічого у всьому світі, щоб ви могли любити більше, аніж Бога, чому ви б могли бути відданішими, аніж Богу, щоб могло б подобатися вам більше, аніж сам Бог!
Любов до Бога всією силою своєю – означає, що ви все робите для того, щоб виконувати Його заповіді, щоб слухатись Його, щоб шанувати Господа всім серцем своїм. Це означає, що щоб ви не робили у своєму житті – воно направлене на виконання Його волі та вашого покликання!!!
Любов від усього свого розуму – означає, що ви все своє життя прагнете пізнавати Бога, розумієте будь-яку ситуацію, найперше з точки зору Бога, ви знаєте Божу волю на своє життя та знаєте і виконуєте Його заповіді, ви постійно працюємо над тим, щоб отримувати нове знання, нове баченні від Господа. Для вас вищим розумом – є Бог, і ніщо, і ні хто не може поставити Його істинну під сумнів! 
Чи є у нас такий внутрішній трепетний стан нашого серця, глибокої різносторонньої любові до Бога, найвищої пошани до Нього? Саме це, ми повинні будувати найперше, протягом усього власного життя – це основа нашої віри, нашого існування, нашої діяльності! 
Чи ми може вже давно втратили цей головний фокус? Щось вже захоплює нас більше, аніж Бог, ми вже когось, чи щось любимо більше, аніж Бога, в нас так багато справ і служінь, що ми вже давно забули, щоб виділити на спілкування з Господом хоча б 2 години, хоча так легко виділяємо цей час для фільмів, соціальних мереж, футболу… коли ми признавались Богу в глибокій любові до Нього; коли ми щось робили те, що є свідченням нашої любові; коли ми виділяли день, два, три, щоб побути тільки з Ним і вчитися від Нього, радіти Ним, захоплюватися Ним??? 
Бог - Найголовніший, що у нас є в житті, і любов до Нього – це основа нашого життя! Його, насправді, дуже легко любити, головне це зробити першу заповідь основою свого життя, не дозволяти жодній суєті і жодним справам змістити наш фокус, де головне має завжди залишатися головним! Коли виконаємо першу заповідь, тоді і буде легко виконувати і другу – любити людей,  як самого себе… 

Тож, зробімо любов до Господа від усього серця – найголовнішою справою нашого життя, пам'ятаючи, що Він уже любить нас вище всього!!!


sg


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від