Перейти до основного вмісту

ДЕКЛАРАЦІЯ Про захист моральних та сімейних цінностей


ДЕКЛАРАЦІЯ
Ради Євангельських Протестантських Церков України
 Про захист моральних та сімейних цінностей

Рада Євангельських Протестантських Церков України, яка об’єднує 9 християнських конфесій, що становить близько 8000 церковних громад, висловлює своє глибоке занепокоєння занепадом суспільної моралі в нашій країні та відкрита для спільних пошуків дієвих шляхів подолання існуючої моральної кризи. Наше спільне бачення питань моралі, здорової сім’ї та суспільства походить із вчення Біблії про обов’язки людини щодо Бога, ближнього та себе. Ми вважаємо за необхідне донести до широкого загалу ті моральні орієнтири, які можуть оздоровити людину, суспільство та державу.
Статистика абортів, розлучень, падіння народжуваності, неповних сімей, рукоприкладства в шлюбі, алкоголізму, наркоманії, самогубств серед підлітків, криміналізації шкіл, позашлюбного співжиття, падіння освіченості свідчить про глибоку кризу в суспільстві. Ми категорично не сприймаємо і не підтримуємо фальшиві «цінності», що нав’язуються засобами масової інформації, на зразок «вільного кохання», легалізації розпусти, сексуальних збочень, наркотиків, культивування нетерпимості, наживи, невігластва, антисемітизму, ксенофобії, неповаги до національних та християнських святинь.
Одне з головних завдань церкви — доносити біблійні принципи у всі сфери суспільного та особистого життя людей. Тому кожна церква і кожен християнин безпосередньо покликані бути учасниками та носіями цієї місії.
Ми висловлюємо занепокоєння тим, що сучасне покоління втрачає правильні життєві орієнтири, морально-етичні цінності. Духовна деградація, моральна розбещеність, руйнування інституту сім'ї, матеріалізм приводять до швидкого духовного зубожіння нації. Відступництво від Бога завжди викликає глибокі політичні, економічні та соціальні кризи в будь-якій країні.
Боже Слово спрямоване на добро як окремих людей, так і цілого суспільства, і тому ми підтверджуємо принцип, що саме біблійні, християнські цінності здатні збагатити нашу культуру, піднести з руїни моральний стан нації і кожного громадянина країни. Повернення до християнських основ може всебічно оздоровити життя суспільства і сприяти духовному відродженню людини.
Вважаємо за необхідне нагадати ключові моральні орієнтири, що стосуються особистості, сім’ї та суспільства, на основі Святого Письма:

ЛЮДИНА, СТАТЬ ТА ШЛЮБ
Бог створив людину чоловіком і жінкою. Ці дві статі є єдиними можливими та незмінними у Божому промислі і не є предметом особистого вибору. Гендерна політика, що пропагує розмаїття статей, можливість довільного вибору, зміни статі є бунтом проти задуму Творця та насильством над здоровим глуздом (Буття 1:27, 2:18-22; Римлянам 1:21-31).
Шлюб — це священний союз між чоловіком та жінкою, що має створюватись один раз на все життя. (Буття 2:23-24)
Фізична близькість є благословенною частиною лише цих шлюбних стосунків, між чоловіком та дружиною (Приповісті 5:18-19; 1-е Коринтянам7:4; Євреям 13:4).
Будь-які інші дошлюбні або позашлюбні, гомо-, або гетеро-сексуальні статеві стосунки порушують цей Божий порядок, є гріховними та призводять до негативних наслідків на особистому та суспільному рівнях (Вихід 20:14; Левит18:22; 19:29; Повт. Закону 28).
СІМ’Я ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ
Одне з головних призначень сім’ї — виховувати високоморальних, побожних дітей. Саме сім’я несе цей почесний обов’язок та наділена відповідними повноваженнями, і ця функція не може бути перекладена на державу, школу або будь-яку іншу інституцію. Батьки лише делегують цим інституціям обмежену частину своїх повноважень. Неприпустиме втручання держави та перешкоджання батькам у вихованні своїх дітей. Тільки в сім’ї дитина може отримати необхідні їй любов та дисципліну. (Повт. Закону 6:6-7; Приповісті 23:13-14; Ефесянам 6:1-4;  1-е Солунян 2:7,11).
Діти мають поважати та слухатися своїх батьків. Це невід’ємний фактор їх морального та духовного формування, запорука успіху в житті. Тому неприпустиме намагання посіяти в дітях недовіру до батьків, поставити під сумнів їхній авторитет, або просто безпідставне вилучення дітей з сім’ї, як це спостерігається в деяких положеннях та проявах так званої ювенальної юстиції (Вихід 20:12; Колосянам 3:20).
Ми закликаємо всіх християн послідовно практикувати, звіщати та відстоювати вищезгадані етичні принципи, тому що вони базуються на Святому Письмі. Для цього наполягати на викладанні християнської етики в усіх класах загальноосвітніх закладів.
Ми закликаємо всіх істинно віруючих в Господа Ісуса Христа безкомпромісно слідувати Його заповідям в Святому Письмі, включаючи питання сім’ї та шлюбу.
Ми закликаємо керівництво України на ділі проявити небайдужість до долі нашого народу та звернути особливу увагу на моральний стан суспільства.
На законодавчому рівні просимо забезпечити:
Виховання в суспільстві Біблійних етичних норм.
Незмінність поняття шлюбу як союзу між чоловіком та жінкою, згідно чинної Конституції.
Недоторканість сім’ї, зокрема права дитини на власну сім’ю.
Заборону пропаганди сексуальної розпусти, різного виду збочень, окультизму, пияцтва, наркотиків, тютюнопаління, зокрема через засоби масової інформації, телебачення, тощо.

Декларація ухвалена у м. Києві 27 вересня 2012 року на засіданні Ради Євангельських Протестантських Церков України.


Інститут релігійної свободи, м.Київ 
www.irs.in.ua 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

Ефективна правова допомога

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду
Вірую в Єдиного Бога Отця, Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей, і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця.

І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого, Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на відпущення грі…

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ
Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла, стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь.
Сергій Гула

ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕЗРУЧНО ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація

Ефективна правова допомога
ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕ ЛЮБЛЯТЬ ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація
Дійсно - це питання достатньо делікатне і дуже дискусійне. Одні говорять, що маструбація, анонізм гріх, інші - що це нормальна життєва потреба людини. Це непросте питання, особливо для молодих і неодружених людей, а також і для віруючих, оскільки вони на роздоріжжі: "все ж таки, це гріх чи не гріх?...". 
В Біблії достатньо сказано щодо цього питання:  1 - це про Онана (звідки і пішов термін анонізм), який намірино виливав своє насіння на землю, не бажаючи запліднити дружину свого померлого брата, що було гріхом в очах Богом (Буття 38:9-10). 2 - це згадка малакій в 1 посланні до Коринтян 6 глава, 9 вірш, де є опис тих, хто не попаде в Царство Боже, серед них є так звані «малакії».  Малакія - від грецької "м`який", м`якотілий, той, хто легко піддається тиску. В новогрецікій мові Малакія переводиться як анонізм, відповідно - "малакас" переводиться як аноніст. Тобто в Біблії (1 Кори…