Перейти до основного вмісту

МОЛИТВА: ОТЧЕ НАШ ТА ЇЇ РОЗУМІННЯ


МОЛИТВА: ОТЧЕ НАШ
Отче наш, що єси на небесах!

Нехай святиться Ім'я Твоє,

нехай прийде Царство Твоє,

як на небі, так і на землі.

Хліба нашого насущного дай нам сьогодні.

І прости нам довги наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим.

І не введи нас у випробовування, але визволи нас від лукавого.

Бо Твоє є царство, і сила, і слава навіки. Амінь.
 



Отче наш, - Бог хоче, щоб ми найперше його сприймали, як свого Батька, який є для нас найріднішим, найближчим і найдобрішим.

Що є на небесах! – Так інколи важко зрозуміти, що в нас є Небесний Батько, оскільки Його немає у фізичному вимірі. Але Він дійсно є, Він на Небесах. Унас не повинно бути жодного сумніву у наявності Небесного Батька - Бога всієї вселенної!!!

1.   «нехай святиться ім'я Твоє», - молитву варто починати з воздаванням хвали Богу. Чому? Тому що, наш Небесний Батько також є Богом богів, і Царем царів і це нормально, що Йому належить вся слава і хвала. Так само, якщо наш батько земний був би президентом країни, окрім того, що він просто в дома для нас батько, але на офіційних заходах – він також наш президент, і ми діти його, маємо виявляти честь до нашого батька, як до президента.

2.   «нехай прийде Царство Твоє». Царство Бога – це найперше: любов, радість та праведність. Ось чому ми молимось, щоб Божа любов, радість та праведність наповнювали всю землю, нашу сім`ю і нас – щоб нам було добре від цього і нашим ближнім.

3.   «нехай буде воля Твоя», як на небі, так і на землі – Бог має свою унікальну волю на Ваше життя, яка є найпрекраснішою для Нас! Тому дуже важливо постійно молитися, щоб Божа воля відкрилася для Нас, і щоб ми мали сил здійснювати її.

4.  «хліб наш насущний дай нам сьогодні», - Бог унікальний в тому, що Він може і хоче помагати Нам у вирішенні щоденних нужд. Тож  варто сміло приходити до Нього і просити про виконання потреб.

5.  «і прости нам провини наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим», - це одне із ключових прохань в молитві. Нам потрібно просити прощення в Бога за всі наші гріхи та погані вчинки. Але також – прощати всіх інших людей, які поступили щодо нас жорстоко та неправедно. Без повного прощення інших людей – немає і нам прощення. Ми тим самим себе позбавляємо Царства Небесного і приречуємо на вічні муки в пеклі.

6.   «і не введи нас у спокусу», тут точніший переклад з оригіналу можна перекласти, як «і не допусти до спокуси», тобто ми просимо в Бога, щоб Він зберіг нас від тих, спокус, які нам не потрібно проходити, або ми не готові до них. Спокуси будуть в житті людини, оскільки диявол є спокусником. Але нам потрібно просити Бога, щоб Він нам помагав устояти в будь-якій спокусі, щоб ми не грішили – бо гріх руйнує наше майбутнє щастя, здоров’я, покликання;

7.   «але визволи нас від лукавого» - просити в Бога, щоб Він визволив нас від діл сатани та від усякого зла в цьому світі.

8.  «Бо Твоє царство, і сила, і слава навіки віків» - Цим ми проголошуємо – що ми належимо Господу і Його царство завжди буде в нашому житті, щоб Він проявляв свою силу та славу у нас і через нас!!! (хіба це не прекрасно???)

9.  «Амінь» - хай буде так!


sg

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

Ефективна правова допомога

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду
Вірую в Єдиного Бога Отця, Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей, і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця.

І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого, Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на відпущення грі…

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ
Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла, стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь.
Сергій Гула

ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕЗРУЧНО ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація

Ефективна правова допомога
ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕ ЛЮБЛЯТЬ ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація
Дійсно - це питання достатньо делікатне і дуже дискусійне. Одні говорять, що маструбація, анонізм гріх, інші - що це нормальна життєва потреба людини. Це непросте питання, особливо для молодих і неодружених людей, а також і для віруючих, оскільки вони на роздоріжжі: "все ж таки, це гріх чи не гріх?...". 
В Біблії достатньо сказано щодо цього питання:  1 - це про Онана (звідки і пішов термін анонізм), який намірино виливав своє насіння на землю, не бажаючи запліднити дружину свого померлого брата, що було гріхом в очах Богом (Буття 38:9-10). 2 - це згадка малакій в 1 посланні до Коринтян 6 глава, 9 вірш, де є опис тих, хто не попаде в Царство Боже, серед них є так звані «малакії».  Малакія - від грецької "м`який", м`якотілий, той, хто легко піддається тиску. В новогрецікій мові Малакія переводиться як анонізм, відповідно - "малакас" переводиться як аноніст. Тобто в Біблії (1 Кори…