Перейти до основного вмісту

МОЛИТВА: ОТЧЕ НАШ ТА ЇЇ РОЗУМІННЯ


МОЛИТВА: ОТЧЕ НАШ
Отче наш, що єси на небесах!

Нехай святиться Ім'я Твоє,

нехай прийде Царство Твоє,

як на небі, так і на землі.

Хліба нашого насущного дай нам сьогодні.

І прости нам довги наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим.

І не введи нас у випробовування, але визволи нас від лукавого.

Бо Твоє є царство, і сила, і слава навіки. Амінь.
 



Отче наш, - Бог хоче, щоб ми найперше його сприймали, як свого Батька, який є для нас найріднішим, найближчим і найдобрішим.

Що є на небесах! – Так інколи важко зрозуміти, що в нас є Небесний Батько, оскільки Його немає у фізичному вимірі. Але Він дійсно є, Він на Небесах. Унас не повинно бути жодного сумніву у наявності Небесного Батька - Бога всієї вселенної!!!

1.   «нехай святиться ім'я Твоє», - молитву варто починати з воздаванням хвали Богу. Чому? Тому що, наш Небесний Батько також є Богом богів, і Царем царів і це нормально, що Йому належить вся слава і хвала. Так само, якщо наш батько земний був би президентом країни, окрім того, що він просто в дома для нас батько, але на офіційних заходах – він також наш президент, і ми діти його, маємо виявляти честь до нашого батька, як до президента.

2.   «нехай прийде Царство Твоє». Царство Бога – це найперше: любов, радість та праведність. Ось чому ми молимось, щоб Божа любов, радість та праведність наповнювали всю землю, нашу сім`ю і нас – щоб нам було добре від цього і нашим ближнім.

3.   «нехай буде воля Твоя», як на небі, так і на землі – Бог має свою унікальну волю на Ваше життя, яка є найпрекраснішою для Нас! Тому дуже важливо постійно молитися, щоб Божа воля відкрилася для Нас, і щоб ми мали сил здійснювати її.

4.  «хліб наш насущний дай нам сьогодні», - Бог унікальний в тому, що Він може і хоче помагати Нам у вирішенні щоденних нужд. Тож  варто сміло приходити до Нього і просити про виконання потреб.

5.  «і прости нам провини наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим», - це одне із ключових прохань в молитві. Нам потрібно просити прощення в Бога за всі наші гріхи та погані вчинки. Але також – прощати всіх інших людей, які поступили щодо нас жорстоко та неправедно. Без повного прощення інших людей – немає і нам прощення. Ми тим самим себе позбавляємо Царства Небесного і приречуємо на вічні муки в пеклі.

6.   «і не введи нас у спокусу», тут точніший переклад з оригіналу можна перекласти, як «і не допусти до спокуси», тобто ми просимо в Бога, щоб Він зберіг нас від тих, спокус, які нам не потрібно проходити, або ми не готові до них. Спокуси будуть в житті людини, оскільки диявол є спокусником. Але нам потрібно просити Бога, щоб Він нам помагав устояти в будь-якій спокусі, щоб ми не грішили – бо гріх руйнує наше майбутнє щастя, здоров’я, покликання;

7.   «але визволи нас від лукавого» - просити в Бога, щоб Він визволив нас від діл сатани та від усякого зла в цьому світі.

8.  «Бо Твоє царство, і сила, і слава навіки віків» - Цим ми проголошуємо – що ми належимо Господу і Його царство завжди буде в нашому житті, щоб Він проявляв свою силу та славу у нас і через нас!!! (хіба це не прекрасно???)

9.  «Амінь» - хай буде так!


sg

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від