Перейти до основного вмісту

ЗВЕРНЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МІЖЦЕРКОВНОЇ РАДИ ЩОДО ГЕЙ-ПАРАДУ

ЗВЕРНЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МІЖЦЕРКОВНОЇ РАДИ ЩОДО ГЕЙ-ПАРАДУ

Президенту України,
Голові Верховної Ради України,
Прем’єр-міністру України,
Голові Київської міської державної адміністрації,

Громадськості України

 


Сімейні і морально-етичні цінності − основа формування здорового суспільства та сильної держави

Ми, представники християнських євангельських союзів, об’єднань, церков, місій та організацій – членів Української Міжцерковної Ради, хто нижче підписався, висловлюємо категоричну незгоду з тим, що на 16−19 травня 2012 року запланована пропаганда гомосексуалізму під назвою «Київ-парад», вершиною якої має бути похід гомосексуалістів у неділю 20 травня.
Ми глибоко переконані, що публічна та відверта пропаганда статевих збочень може завдати непоправної шкоди моральному і психічному здоров’ю молоді, підлітків і дітей, які можуть стати свідками цієї так званої «культурної акції», а також викликати серйозний протест тієї частини громадськості, що підтримує сімейні і духовно-культурні цінності нашого народу. Святе Письмо прямо засуджує содомський гріх та будь-які інші протиприродні сексуальні збочення: «Не лягай з чоловіком як із жінкою – це гидота» (Лев.18: 22), «Через це Бог піддав їх ганебним пристрастям, бо і їхні жінки змінили природне єднання на протиприродне; так само й чоловіки, полишивши природне єднання з жінкою, розгорілися своєю пристрастю один до одного, чинячи ганьбу чоловіки чоловікам й одержуючи самі в собі належну відплату за свій блуд» (Рим.1:26,27).
На нашу думку, проведення «гей-параду» в столиці нашої країни є грубим та нахабним порушенням статті 68 Конституції України, Закону України «Про захист суспільної моралі», Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації», що захищають честь, гідність, громадську мораль та релігійні почуття наших громадян.
Безперечно, що сімейні і морально-етичні цінності є основою формування здорового суспільства та сильної держави. Тому, відчуваючи відповідальність перед Богом і людьми, минулими, сучасним і прийдешніми поколіннями, настійно просимо Вас вжити адміністративних та законодавчих заходів, спрямованих на недопущення проведення «гей-параду» в Україні як 20 травня 2012 року, так і в майбутньому.
Щиро сподіваємося, що Вами будуть прийняті адекватні національним інтересам України рішення.

З повагою,

Головуючий Української Міжцерковної Ради,
Національний єпископ Союзу церков «Церква Божа» в Україні Олексій Демидович
Члени Української Міжцерковної Ради:
Єпископ Собору незалежних євангельських церков України Анатолій Калюжний
Президент Об'єднання Незалежних Харизматичних церков України Анатолій Гаврилюк
Єпископ Духовного управління християн віри євангельської «Українська Місіонерська Церква» Валерій Решетинський
Єпископ Релігійної громади «Церква Спасіння» Пилип Савочка
Єпископ Об’єднаної Християнської Євангельської Церкви Живого Бога України Сергій Балюк
Єпископ Духовного управління християнських церков «Царство Боже» в Україні Олександр Рудинець
Старший пастор Центру християнських євангельських церков України «Перемога» Генрі Мадава
Старший рабин Київської Єврейської месіанської громади Борис Грисенко
Старший єпископ Духовного управління євангельських християн української християнської церкви «Нове Покоління» Андрій Тищенко
Президент Всеукраїнської Християнської Асамблея Софія Жукотанська
Старший пастор Союзу церков «Світло пробудження» Юрій Шаповал
Єпископ Асоціації євангельських церков «Блага Звістка» Давид Чеботарьов
Президент Асамблеї християнських пресвітеріанських церков України Юрій Щербина
Президент Міжнародного міжконфесійного служіння «Рух шукачів Бога» Сергій Шидловський
Старший пастор Харизматичної Релігійної Громади Повного Євангелія «Відродження» Володимир Мунтян
Директор українського відділення Міжнародної організації «Молодь з місією» Олександр Воляник
Голова Союзу християнських письменників України Костянтин Шаповалов
Голова комітету Української Міжцерковної Ради «Любов проти гомосексуалізму» Руслан Кухарчук
Виконавчий секретар Української Міжцерковної Ради,
заступник єпископа Духовного управління християн віри євангельської «Українська Місіонерська Церква» Валерій Алимов



Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від