Перейти до основного вмісту

ЗВЕРНЕННЯ ЩОДО ГЕЙ ПАРАДУ

Голові КМДА
Попову О.П

Шановний Олександре Павловичу!

Користуючись нагодою, висловлюємо Вам запевнення у глибокі повазі. І звертаємося до Вас з наступним повідомленням.
Ми, громадяни України, з великим занепокоєнням дізнався про наміри спільноти ЛГБТ (лесбійки, гомосексуалісти, бісексуали і трансгендери) провести так званий гей-парад у Києві 25 травня 2013-го року.
Погодившись з проведенням такого заходу київська міська влада (КМДА) зазіхне на суспільну мораль, релігійні цінності українського суспільства, інститут сім`ї. Все це призведе до невідворотних негативних наслідків для нашої країни! Особливо велика небезпека криється у пропаганді гомосексуалізму серед дітей та молоді!
Пане Олександре, наголошуємо, що розповсюдження гомосексуалізму суперечить національним інтересам України з таких причин:
- призводить до поширення епідемії ВІЛ/СНІД; 
- поглиблює демографічну кризу;
 
- руйнує інститут сім’ї, який є соціальним базисом існування держави;
 
- звужує конституційні прав громадян (батьків, матерів, дітей);
 
- знищує свободу віросповідання.
Одним із пріоритетних напрямів діяльності всіх інститутів влади в Україні є захист моральності, утвердження в суспільстві сімейних цінностей, здорового способу життя, докорінне вдосконалення системи духовного, морально-етичного виховання, перш за все, молоді та дітей. Суспільна мораль, яка захищена законодавством і до якої відноситься християнська мораль, безкомпромісно вказують на гомосексуалізм як на зло, направлене проти Бога та людини. Всі релігійні організації в Україні, а також абсолютна більшість українського суспільства ніколи не змінять свого негативного ставлення до сексуальних відносин між особами однієї  статі, а також до союзів на основі таких відносин!
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас дати домогтися заборони на проведення будь-яких тематичних вуличних заходів ЛГБТ-спільноти (гей-парад, хода, флеш-моб тощо) у травні 2013 року. Тим більше, що у разі проведення так званого гей-параду туди прийдуть тисячі протестувальників, у тому числі агресивно налаштованих, відбуватимуться сутички, не виключено кровопролиття.
Просимо Вас виконати свій обов’язок по забезпеченню соціального спокою у нашій столиці! Громадяни України та сотні просімейних громадських та релігійних організацій уважно стежать за Вашими діями у зазначеному контексті. Просимо у встановлені законодавством терміни повідомити нам письмово про вжиті заходи. Заздалегідь вдячні Вам за підтримку і захист традиційних для України сімейних цінностей!



Коментарі

  1. Яке зазіхання?? ви про що?? Це ж також люди, і вони так само мають право на проведення зборів. Давайте ви не будете зазіхати на Їхнє право!!! Гей-параду бути!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. прочитайте еще раз то что написали и хорошенько подумайте. еще есть время покаяться

      Видалити
  2. Люди?!! Так, люди, але ХВОРІ люди. Уявіть собі Аноніме, парад хворих на туберкульоз чи парад людей з сильними розладами психіки який обов'язково буде освітлено по телебаченню й не тількі. А таких людей в нашій державі чимало. Впевнений ви б не схотіли, щоб ваші діти бачили щось подібне.
    "Давайте ви не будете зазіхати на Їхнє право" - це просто смішно!!! Тобто вони можуть зазіхати на права усіх інших громадян, а на "Їхнє право" зазіхати не можна? З якого дива?!!!
    Гей-параду НЕ бути !!!

    ВідповістиВидалити
  3. Доречі, у МКБ-9 ВООЗ (Міжнародному класифікаторі хвороб) гомосексуальність класифікується як захворювання (302.0), що відноситься до статевих збочень і порушень (302) класу «Психічні розлади та розлади поведінки».

    ВідповістиВидалити
  4. Блудников и прелюбодеев судит Бог. гей параду НЕ БЫТЬ !!!

    ВідповістиВидалити
  5. Гріх є гріх і всіх судитиме Бог. А схвалювати подібні речі - це вже є збочення. Принаймні здорового глузду тут нема.

    ВідповістиВидалити
  6. Грех ведет к смерти - если Вы хотите убить своих детей и внуков, скажите да кастрации украинцев!

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від