Перейти до основного вмісту

КОЛИ ДУЖЕ ВАЖКО ДУХОВНО, ДУШЕВНО ТА СИЛЬНИЙ ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТИСК…

Очевидно, що кожна людина час від часу відчуває психологічну, душевну, духовну важкість. Це може бути стан депресії, апатії, страху, тяжких внутрішніх переживань. Тоді - дуже важко, а найголовніше - ми задаємося питання - що робити, як вийти з цієї ситуації? Переконаний, що найкраща відповідь на це питання міститься в Біблії. 

Уявляєте, стан великої тривоги та переживань відчував Ісус Христос у Гефсиманському саду. Найтяжча боротьба відбувалася саме там. Ісус настільки переживав ці моменти, що в нього піт капав, як кров. Уявляєте собі такі страждання та психологічну боротьбу. Над Ним ніхто фізично не знущався, Його ніхто не мучив – Він переживав величезний духовний тиск, тому що проти нього повстав весь ад, щоб Він не здійснив того, до чого був покликаний.

Звичайно, що сатана, його слуги будуть атакувати і Вас, щоб Ви не здійснили те, до чого Ви покликанні. Очевидно, що і у Вас будуть важкі психологічні часи, духовний тиск, душевна нерівновага... Це може бути стани апатії, тривоги, страху, депресії.
Також це стан, коли у Вас немає сили боротися з гріхом, Ви бажаєте не грішити, але не можете…
Що роботи?
Слава Богу за Ісуса Христа, Який показав нам шлях, що робити в таких ситуаціях.

А як був у смертельній тривозі, ще пильніше Він молився. І піт Його став, немов каплі крови, що спливали на землю... (Луки 22:44)

Молитва – це єдиний правильний засіб у подоланні сильного духовного-психологічного тиску. Молитва – це найефективніший засіб боротьби проти депресії, апатії та страху! Результат молитви очевидний:

І Ангол із неба з'явився до Нього, і додавав Йому сили.
(Лук.22:43)

Є ще один цікавий факт в цій ситуації – це відбулось вперше – Ісус попросив учнів про допомогу. І лише про одну допомогу – молитовну. Ми знаємо всі, який був результат цього прохання. Але разом з тим, це також відповідь на ту ситуацію, коли Вам надзвичайно важко – це попросити справжніх ваших друзів молитися за Вас хоча б годинку за Вас і вашу ситуацію – це найкраща допомога від справжніх друзів! Таких друзів дуже мало, але шукайте їх і просіть в них про духовну підтримку, не соромтесь і не коливайтесь чи потрібно просити, чи ні.

Якби ми не хотіли, але у своєму житті ми будемо переживати тяжкі духовні, душевні, психологічні часи (особливо, коли ви Божий служитель), і безперечно – це час боротьби та молитви – не можна здаватись, оскільки ворог атакує не просто так, сатана атакує тоді, коли знає, що Вас чекає велика перемога та велика нагорода – ніколи не здавайтесь!!!

Молімося, щоб Господь укріпив нас, поміг нам у цій важкій ситуації, а особливо відкрив, чому ми маємо такі переживання? можливо є гріх, який "топить" нас, тоді потрібно розкаятись в ньому і прийняти рішення більше не грішити. А можливо це атаки сатани - тоді потрібно протистати йому, вигнавши його в ім`я Ісуса Христа.
Аксіома в одному - коли нам важко - нам потрібно боротися, і найкращий для цього інструмент це молитва, а також покаяння в своїх гріхах!!!



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від