Перейти до основного вмісту

Я ХОЧУ БУТИ ДУХОВНОЮ ЛЮДИНОЮ - ЯК?


Я ХОЧУ БУТИ ДУХОВНОЮ ЛЮДИНОЮ

Як ми собі уявляємо духовну людину? Це напевно та людина, яка багато молиться, ходить дуже часто в церкву, знає Біблію на пам'ять…
А ще більш актуальне питання – як бути духовною людиною? Очевидно, що це завдання дуже складне і далеко не кожній людині вдавалося досягнути істинної духовності…
Зрозуміло, що віруюча людина має це прагнення досягти справжньої духовності або… повинна мати. А як виходить в житті, насправді, з Божою духовністю? Якось не дуже…
І все ж таки, як бути дійсно духовною людиною, духовною людиною не за людським уявленням, а за Божим, за Біблійним.
Давайте одразу визначимося з терміном духовна людина – це найперше та людина, яка у своєму житті, у своїх вчинках керується волею Божою, яка їй відкрита Духом Святим. Основний акцент тут на великій Особистості, яка робить нас духовною людиною – Дух Святий!
Ось чому, коли Ісус Христос мав піти на небеса, Він проголосив – Я не залишу Вас сиротами (ми так часто продовжуємо ними бути…)!!!, але умолю Отця Небесного і Він дасть Вам Духа Святого! Без Духа Святого – вся інша духовність – є людською духовність, яка дуже часто, немає ніякого відношення до істинної, Божої духовності! Саме Дух Святий є Тим, Хто відроджує наш дух, Хто дає нам можливість розуміти і знати Бога, Його волю, Хто дає нам сили, розуміння та благодать з небес. Він є Той, Хто живе у нас, коли ми призвали Ісуса Христа, як свого Господа і Спасителя.
Роль Духа Святого є ключовою у визначенні духовності людини! Саме та людина, яка найбільш часто керується веденням, бажанням, голосом Духа Святого є найбільш зрілою та духовною людиною!

Ось чому написано:

Бо всі, хто водимі Духом Божим, вони сини Божі! (Рим.8:14)

Розумієте, вже не діти Божі, а сини!!! Тобто ті, хто виросли і стали зрілими та розумними, здатними чинити серйозні Божі справи!
Це, якщо хочете, не побажання – це пряме завдання для кожної віруючої людини – бути водимою саме Духом Святим!!!
А давайте проаналізуємо своє життя – чим ми часто є водимі??? Як правило, своїм розумом, досвідом, а ще гірше -своїми емоціями! Куди там, щоб зупинитись і запитати Духа Святого, нашого Чудного Порадника, як Він думає, що Він хоче – і поступити саме так! В нас не має такої практики – чи не так? А потрібно її виробити!!!

І ще написано:

Бо ті, хто ходить за тілом, думають про тілесне, а хто за духом про духовне. (Рим.8:5)

Ось де відповідь на питання – як бути духовною людиною. Думайте і ходіть саме за духом,  не за плоттю!!! А як, все ж таки, ми звикли керуватися своїм тілом, розумом. Треба щось міняти, друзі. Потрібно дійсно зупинятися і в кожній ситуації старатися запитувати у Духа Святого, що Він думає, яка Його воля? Можливо Ви не одразу почуєте відповідь, але починайте це практикувати – і Ви обов`язково побачите, що з деяким часом до Вас буде приходити розуміння з Небес, як поступити і це буде щось над особливе та над необхідне!
Роблячи так ми не будемо мати жодного осуду, оскільки:

Тож немає тепер жодного осуду тим, хто ходить у Христі Ісусі не за тілом, а за духом (Рим.8:1)

Саме ходіння в Дусі дозволяє людині звільнитися від будь-якого гріха, перемогти його раз і назавжди!

І кажу: ходіть за духом, і не вчините пожадливости тіла, бо тіло бажає противного духові, а дух противного тілу, і супротивні вони один одному, щоб ви чинили не те, чого хочете. Коли ж дух вас провадить, то ви не під Законом.
(Гал.5:16-19)
І ще:
Бо коли живете за тілом, то маєте вмерти, а коли духом умертвляєте тілесні вчинки, то будете жити. (Рим.8:13)

Але думаю, що є найпрекраснішим у ходінні в Дусі Святім це те, що: хто з Господом злучується, стає одним духом із Ним. (1Кор.6:17), Ви можете це собі уявити? Стати по-суті – одним із Богом!!! Це щось над особливо, ось і це є справжньою духовність, думати як Бог, діяти як Бог, говорити як Бог… чи не цього від нас очікує найперше Бог, і чи не цього від нас очікує весь світ? Переконаний, що так!!!

Чи будемо ми духовними людьми, чи ні – залежить від нас самих, особисто. Це вже не залежить від Бога – Він все для цього зробив, ні від церкви, ні від сусіда… від мене особисто, а саме:
-                   від мого бажання;
-                   від моєї щоденно практики;
-                   від моєї впокореності;
-                   від мого сприйняття речей - перестати сприймати власну мудрість та досвід, як єдине джерело моїх дій;
-                   від моєї задтності зупинитись хоч на хвильку і зконцентруватись на присутності Божій, саме в стані спокою, Його найкраще почути.

Тож, давайте практикувати цей прекрасний і над необхідний стан, стан Божої духовності, бо саме так ми маємо здатність проявити Бога та вчинити великі речі Господні!!!

Любіть один одного братньою любов'ю; випереджайте один одного пошаною! У ревності не лінуйтеся, духом палайте, служіть Господеві, тіштесь надією, утиски терпіть, перебувайте в молитві!
(Рим.12:10-13)



sg


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від