Перейти до основного вмісту

ЧИ МОЖЛИВО ВТРАТИТИ СВОЄ СПАСІННЯ АБО УМОВИ, ЩОБ НЕ ЗАГУБИТИ СВОЄЇ НАГОРОДИ


ЧИ МОЖЛИВО ВТРАТИТИ СВОЄ СПАСІННЯ
АБО УМОВИ, ЩОБ НЕ ЗАГУБИТИ СВОЄЇ НАГОРОДИ

Цікаво, що сьогодні так багато віруючих людей, які вірять, що нікуди від них спасіння не дінеться, яке дароване їм Господом та яке вони прийняли шляхом молитви покаяння. А справді – чи можна втратити спасіння?

Відповідь однозначна – так!!!

Будь вірний до смерти, і Я тобі дам вінця життя! (Об`явлення 2:10)

Водночас проста та надзвичайно складна умова отримання та утримання вінця життя – бути вірним до смерті!
А що це за вінець життя? 
В Біблії є чітке розділення життя земного і життя вічного. Про життя вічне в Біблії сказано близько 40 разів. Але як його отримати? Головна умова, це прийняти найдорожчого дару життя – жертви Ісуса Христа, через молитву покаяння! 



І станеться, що кожен, хто покличе Господнє Ім'я, той спасеться. (Дiї 2:21)



А що таке покаяння – покаяння це визнання своїх гріхів, прохання в Бога Отця їх простити та прийняте рішення змінити своє гріховне життя на нове, праведне життя! І отут якраз і виступає вимога – буди вірним до смерті у праведному житті та слідування за Богом, щоб не було.
Я так багато бачив людей, які колись покаялись та почали ходити в церкву, служачи всім серцем Богу. Але проходили роки, можливо 3-5 «+, -» і людина прохолола, спочатку залишила служіння, потім перестала відвідувати церкву, перестала молитись та читати Біблію, а потім і приходять гріхи… чи втратила ця людина своє спасіння? Або, чи вона не дозволила комусь його вкрасти…
Символом отримання вічного життя від Бога - є вінць життя тобто наше спасінням. Вінець – це найвища нагорода від Господа – це успішний підсумок нашого земного життя, саме вінець життя, а не великий банківський рахунок J!
І головні умови, щоб утримати вінця – це вірність Богу, вірність слідування Його волі, Його слову, вірність, щоб жити святим та праведним життям, вірність, щоб служити Йому всім серцем своїм та здійснювати своє покликання, тут якраз є одна хороша історія:
Одному він дав п'ять талантів, а другому два, а тому один, кожному за спроможністю його. А той, що взяв п'ять талантів, негайно пішов і орудував ними, і набув він п'ять інших талантів. Так само ж і той, що взяв два і він ще два інших набув. А той, що одного взяв, пішов та й закопав його в землю, і сховав срібло пана свого. По довгому ж часі вернувся пан тих рабів, та й від них зажадав обрахунку. (дамо звіт за своє життя, застосування дарів та реалізації покликання) І прийшов той, що взяв п'ять талантів, приніс іще п'ять талантів і сказав: Пане мій, п'ять талантів мені передав ти, ось я здобув інші п'ять талантів. Сказав же йому його пан: Гаразд, рабе добрий і вірний! Ти в малому був вірний, над великим поставлю тебе, увійди до радощів пана свого! … Підійшов же і той, що одного таланта взяв, і сказав: Я знав тебе, пане, що тверда ти людина, ти жнеш, де не сіяв, і збираєш, де не розсипав. І я побоявся, пішов і таланта твого сховав у землю. Ото маєш своє... І відповів його пан і сказав йому: Рабе лукавий і лінивий! Ти знав, що я жну, де не сіяв, і збираю, де не розсипав? … раба непотрібного вкиньте до зовнішньої темряви, буде плач там і скрегіт зубів!
(Матвія 25:15-31)

Ця історія показує, що в нас є дари, покликання та завдання від Господа – і саме від його виконання людина або успадковує житя вічне, або ні…

Вінець на небесах готується для кожної людини, але далеко не всі їх отримають:

Я прийду незабаром. Тримай, що ти маєш, щоб твого вінця ніхто не забрав. (Об.3:11)

Тут чітко показано, що вінець вічного життя можна втратити і не просто втратити, а хтось його може забрати! Хто? диявол! Саме в нього і є чітка стратегія: вкрасти, вбити і погубити!!!

Ось чому, ще апостол Павло закликає:
Отож, мої любі, мавши такі обітниці, очистьмо себе від усякої нечисти тіла та духа, і творімо святиню у Божім страху! (2Кор.7:1)

Чому потрібно очичститись? Чому потрібен страх Божий? Бо без цього є неможливим вспадкування вічного життя!!!

Безперечно, що спасіння є найбільшим даром кожній людині від Бога. Одні люди цей дар прийняли, інші - ні! Але є і ті, хто отримавши, втратили цей дар, і є ті, хто пронесли його до кінця життя, оскільки були вірні Богу до кінця, жили святим життям, служили Богу всім серцем своїм та виконували своє покликання, недозволивши дияволу забрати їхнього вінця вічного життя!!! Давайте будемо вірні Богу незважаючи ні на які обставини, ревно здійснюючи своє покликання у святості та праведності – ось головні умови, щоб зберегти своє спасіння!!!

sg

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від