Перейти до основного вмісту

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УСПІХУ ПРИ БУДІВНИЦТВІ БУДЬ-ЯКОЇ СПРАВИ


ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УСПІХУ ПРИ БУДІВНИЦТВІ БУДЬ-ЯКОЇ СПРАВИ

Всі ми щось в житті будуємо. Чи це сім`я, чи це кар’єра, чи це окремий проект… ми є будівничі, саме від яких залежить, чи проект буде успішний, чи  ні.
В Біблії є прекрасна історія, яка показує двох людей, які будували будинок кожен для себе, але результат справи у кожного вийшов різний: в одного був успіх при випробуванні будову, в іншого повний крах. Чому так, адже двоє будували практично за однаковими принципами…

Скажу вам, до кого подібний усякий, хто до Мене приходить та слів Моїх слухає, і виконує їх: Той подібний тому чоловікові, що, будуючи дім, він глибоко викопав, і основу на камінь поклав. Коли ж злива настала, вода кинулася на той дім, та однак не змогла захитати його, бо збудований добре він був! А хто слухає та не виконує, той подібний тому чоловікові, що свій дім збудував на землі без основи. І наперла на нього ріка, і зараз упав він, і велика була того дому руїна! (Лук.6:47-49)

Завжди думав про того, у кого дім був зруйнований, що це була людина, яка не знала Господа або не вірила в Нього. Але це не так!!! Чоловік, що побудував будинок, який в результаті несприятливих дій упав – був людиною, який знав Господа, більше того – це людина, яка прийшла до Нього і слухала Його, але основна проблема була в тому, що цей чоловік не зробив саме так, як сказав Господь.
Подивімося на успішний проект побудови будинку (проекту, справи). Це людина, яка: 1 – прийшла до Господа; 2 – слухала Господа; 3 – виконала  точності, що Господь йому сказав (хто до Мене приходить та слів Моїх слухає, і виконує їх…) – і як результат – прийшли випробування – і будинок устояв!
Переконаний, що в цій тріаді дій є основний успіх виконання будь-якої Божої справи. І це та тріада, яка не так легко нам дається!
1 – приходити до Господа! Це не одномоментна дія! Коли ми будуємо ту чи іншу справу – нам потрібно завжди приходити до Господа, щоб радитись з Ним, щоб отримати мудрість від Нього, як все зробити найкращим чином. Прихід до Господа, повинен бути постійним і тривалим, а для цього нам потрібно запановувати час молитви та захищати цей час від різних обставин, які захочуть обмежити або вкрасти цей час.
2 -  слухати Господа! Це важко нам дається. За часту ми звикли  більше говорити в молитві, а от слухати Господа, що Він скаже для нас в конкретній справі. Слухати Господа в молитві – це справжнє мистецтво, якому потрібно вчитися!!!
3 – виконати в точності, що Господь відкрив. Думаю це найважче. Як правило, Господь відкриває такі речі, які виходять за стандартні межі уявлення, традиції, які склалися, нашого розумового сприйняття. Але це потрібно робити, якщо ми хочемо мати успіх в Його справі. Один з дуже важливих інструментів виконання – це обов’язково записувати, що Бог відкрив у молитві! Пройде день, тиждень, місяць – і дуже легко забудеться, що Бог сказав в конкретній справі. Тому дуже важливо мати зошит, в якому потрібно буде все фіксувати, щоб нічого не забути і виконати в точності кожну Божу справу.

Будувати Божу справу не так легко, але дуже почесно, тому що це Божа справа. Тай ми покликані, щоб реалізовувати Божу волю на землі, а не свою… Тож, успіх будівництва в наших руках, чи не так?



sg

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від