Перейти до основного вмісту

СИЛА БОЖОГО БЛАГОСЛОВЕННЯ – ВІД ЧОГО ВОНА ЗАЛЕЖИТЬ?



СИЛА БОЖОГО БЛАГОСЛОВЕННЯ – ВІД ЧОГО ВОНА ЗАЛЕЖИТЬ?

 Що таке благословення від Бога? Чи воно існує і як його отримати? Думаю, це одні із загадкових питань в сьогоднішньому секулярному, матеріальному світі. 
Історія, Біблія, багато великих людей є свідченням того, що Боже благословення є реальністю і що воно є найвищим даром для людини!

Унікальність є в тому, що Божа природа є в тому, щоб благословляти людей, оскільки є нашим Батько і дуже любить нас!

Але благословення Боже не просто так падає з небес. Воно не з'являється по принципу діда мороза... Є конкретні підстави для реальності благословення Божого в нашому житті. 
Чи задаємося ми питанням - наскільки часто ми просимо Божого благословення? В чому воно вимірюється для нас?  Як його просити? 
Книзі книг сказано:

Проси ти від Бога, свого Отця, і Він допоможе тобі, і проси Всемогутнього і Він благословить тебе благословенням небес, що на висоті, благословенням безодні, що долі лежить, благословеннями перс та утроби.
(Бут.49:25)

Отже, є правильним просити в Бога: 
- допомоги в житті на кожну справу;
- просити в Нього благословення;
- просити найрізноманітнішого та конкретного благословіння. 

Небесний Батько, очікує від нас такої молитви!

Дійсно, якщо ми будемо приходити до Бога, як до свого Батька – то ми можемо просити про Його особливі благословення на наше життя, які є найрізноманітніші і в яких проявляється Його сила:

Благословенний ти в місті, і благословенний ти на полі!
Благословенний плід утроби твоєї, і плід твоєї землі, і плід худоби твоєї, порід биків твоїх і котіння отари твоєї!
Благословенний твій кіш та діжа твоя!
Благословенний ти у вході своїм, і благословенний ти в виході своїм!
Господь учинить, що вороги твої, які повстають на тебе, будуть побиті перед тобою, вони однією дорогою вийдуть навперейми тебе, а сімома дорогами втікатимуть перед тобою.
Господь накаже Своєму благословенню бути з тобою в коморах твоїх, та в усьому, чого доторкнеться рука твоя, і благословлятиме тебе в Краю, що Господь, Бог твій, дає тобі.
Господь поставить тебе Собі за святий народ, як присягнув був тобі, коли ти будеш додержуватися заповідей Господа, Бога твого, і підеш дорогами Його.
І побачать усі народи землі, що Господнє Ім'я кличеться на тобі, і будуть боятися тебе. І Господь дасть тобі добрий приріст у плоді утроби твоєї, і в плоді худоби твоєї, і в плоді поля твого на тій землі, що Господь заприсягнув був батькам твоїм, щоб дати тобі.
Господь відчинить для тебе Свою добру скарбницю, небеса, щоб дати дощ для Краю твого в часі його, і щоб поблагословити всякий чин твоєї руки. І ти позичатимеш багатьом народам, а сам не позичатимеш ні в кого.
І вчинить тебе Господь головою, а не хвостом, і ти будеш тільки верхом, а не будеш долом, коли будеш слухатися заповідей Господа, Бога свого, що я сьогодні наказую тобі, щоб додержувати й виконувати,
 (Повт.28:3-14).

Можна почути, що Бог благословляє всіх… А які, дійсно умови Божого благословення і кого Бог найперше хоче благословляти?

І станеться, якщо дійсно будеш ти слухатися голосу Господа, Бога свого, щоб додержувати виконання всіх Його заповідей, то поставить тебе Господь, Бог твій, найвищим над усі народи землі. І прийдуть на тебе всі оці благословення, і досягнуть тебе, коли ти слухатимешся голосу Господа, Бога свого.  (Повт.28:1-3) і не відступиш від усіх тих настанов, що наказано вам, ані праворуч, ані ліворуч, щоб ходити за іншими богами й служити їм. Та станеться, коли ти не будеш слухатися голосу Господа, Бога свого, щоб додержувати виконання всіх Його заповідей та постанов Його, то прийдуть на тебе всі оці прокляття, і досягнуть тебе!  (Повт.28:14-16)

Унікальна сила послушання Богу, формування свого життя згідно з Його волею є підставою для нашого благословення. Саме в силі послушання Богу і криється сила благословення Господнього, саме від міри нашого послушання Божим заповідям та настановам і залежить міра Небесного благословення!!! Нехай ціллю нашого життя стане глибоке послушання Богу і Його заповідям!!!



sg

Коментарі

  1. Надія Шаталова17 липня 2013 р. о 23:23

    Сергій, ти дійно благословенний, бо ти слухаєшь голос Бога і виконуєш Його заповіді!!!

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від