Перейти до основного вмісту

ЯКИХ БОГ ОЧІКУЄ ЛЮДЕЙ?


ЯКИХ БОГ ОЧІКУЄ ЛЮДЕЙ?

Особливо в ці дні, коли все більше і більше зростає безбожжя, люди стають дуже егоїстичні, кориcтолюбиві, злі… в свої мудрості та толорентності, людство приймає і захищає ті явища, які є неприродними та антилюдяними (я маю на увазі: гомосексуаліхм, гендерну політику, ювенальну юстицію…)
Такі часи вже були, можливо не з таким розмахом безбожжя, як тепер, але були. Це час перед потопом та часи Содоми і Гомори. Ми знаємо фінальний акорд цих часів, і цей світ прийде до такого результату – немає жодного сумніву!!! Але що було унікальним в ці безбожні часи – так це наявність людей Божих, які були праведні в своєму житті і повністю покладалися на Господа!

І бачив Господь, що велике розбещення людини на землі, і ввесь нахил думки серця її тільки зло повсякденно. І пожалкував був Господь, що людину створив на землі. І засмутився Він у серці Своїм. І промовив Господь: Зітру Я людину, яку Я створив, з поверхні землі, від людини аж до скотини, аж до плазунів, і аж до птаства небесного. Бо жалкую, що їх Я вчинив. Але Ной знайшов милість у Господніх очах. Це ось оповість про Ноя. Ной був чоловік праведний і невинний у своїх поколіннях. Ной з Богом ходив.
 (Бут.6:5-10)

Сьогодні Бог очікує саме таких людей, як Ной. Чи було Ною легко бути праведним та невинним в цьому розбещенному поколінню? Безперечно, що ні! Адже завжди легко робити як всі, а особливо коли це беззаконні, гріховні справи. Красти, обманювати, блудити, злягатися з чоловіками, думати тільки про себе…
Але Ной прийняв інше рішення – ні, я буду інший! Я не буду чинити гріха, я буду ходити з Богом! Не просто вірити в Бога, не просто молитись зранку, але я буду завжди, де б я не був – буду ходити, спілкуватись, поклонятись, радитись з Богом! Моє серце що-секунди буде по-свячене Богу! Я не відступлю ні на хвилинку!
І Бог побачив Ноя, його вірність, Бог дав Ною милість, зберіг його та звеличив! Бог завжди бачить своїх людей, захищає їх та прославляє їх!!!
Але більше того, Бог ініціював розмову з Ноєм та дав конкретне бачення, що йому робити, конкретний план!

І промовив Господь до Ноя: Прийшов кінець кожному тілу перед лицем Моїм, бо наповнилась земля насильством від них. І ось Я винищу їх із землі. Зроби собі ковчега з дерева ?офер. З перегородками зробиш ковчега, і смолою осмолиш його ізсередини та ізнадвору. І отак його зробиш: три сотні ліктів довжина ковчега, п'ятдесят ліктів ширина йому, а тридцять ліктів височина йому...
 (Бут.6:13-16)

Ви очікуєте, що Бог скаже Вам щодо вашого покликання – продовжуйте бути праведним в цьому розбещенному світі, де б Ви не були – завжди спілкуйтеся з Ним, будьте поклонниками в своєму серці кожного часу – і Бог обовязково явить Вам милість та розкаже, що Він очікує від Вас!!!



sg

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від