Перейти до основного вмісту

ПРОФЕСІЙНІ ЗУСТРІЧІ ХРИСТИЯН-ЮРИСТІВ, ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА РОСТУ


ПРОФЕСІЙНІ ЗУСТРІЧІ ХРИСТИЯН-ЮРИСТІВ, ЯК ВАЖЛИВА
СКЛАДОВА РОСТУ

І що найголовніше, це ріст взаємний – Асоціації християн-юристів України, як організації, так і юристів, які беруть участь в подібних професійних зустрічах, тим самим стаючи ефективнішими у роботі та служінні!
Дійсно, захід, який відбувся 26 травня 2012 року у м. Києві – можна назвати історичним, оскільки вперше було проведено засідання професійних комітетів, а саме з цивільного права та процесу і господарського права та процесу.
Засідання комітетів було присвячено розгляду проблемних аспектів дії нового закону, а саме «Про судовий збір». На комітеті виступили з доповідями практикуючи юристи, які поділились своїм досвідом та знаннями. Комітет відвідали і студенти-юристи, для яких це був захід, який допоміг розібратися в багатьох практичних аспектах цього, на перший погляд, простого закону.
За результатами засідання юристи сформували ті питання, над якими будуть в подальшому працювати, особливо що стосується підготовки законопроекту щодо покращення дії вище зазначеного закону та його подальше лобіювання.
9 червня відбувся засідання Комітету з Земельного права Асоціації християн-юристів України. Основною темою обговорення комітету була проблематика щодо отримання церквами земельної ділянки на право постійного користування.
Сьогодні в нашій державі склалася така ситуація, що близько 50-60% релігійних громад не мають своєї земельної ділянки, де б вони могли б побудувати свою культову споруду. Одним із варіантів вирішення цієї проблематики є можливість церквою отримати земельну ділянку на право постійного користування, що дозволить громаді користуватися землею на пільгові основі.
На розгляд сьогоднішньої законодавчої процедури, аналізу практики і вирішення проблем у цьому руслі, зосередились християни-юристи. Були підготовлені ґрунтовні доповіді, а також розглянуті дискусійні питання.
Учасниками комітету було прийнято ряд рішень: призначити головою Земельного комітету Денесюк Сніжану, підготувати опис процедури отримання земельної ділянки на право постійного користування релігійними організаціями, провести наступне засідання Земельного комітету 21 липня о 11.00 на тему – договір оренди земельної ділянки законодавчі новели та сьогоденні проблеми

Основними завданнями діяльності Комітетів Асоціації є:
- сприяння професійному розвитку членів Комітету;
- створення умов для спілкування та обміну досвідом між членами Комітету;
- об’єднання зусиль з метою сприяння вдосконаленню законодавства;
- визначення актуальних питань або нагальних проблем,    особливо в церквах їх розгляд та вироблення рішення;
- збирання,  аналіз та поширення інформації,  в тому числі інформації щодо законодавства та судової практики;
- проведення або прийняття участі у круглих столах, семінарах, конференціях та інших інформаційно-освітніх заходах;
- підготовка юридично-правових пропозицій для удосконалення чинного законодавства та роботи державних органів влади та інших організацій.
В подальшому плануються наступні засідання Комітетів Асоціації по обговоренню актуальних питань як для Релігійних громад, так і в загальному щодо встановлення верховенства права в Україні. Якщо ви юрист і Вам не байдуже доля нашої країни ми закликаємо Вас активно долучитися до діяльності Комітетів  Асоціації християн-юристів України.  


Правління Київського осередку
Асоціації християн-юристів України

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від