Перейти до основного вмісту

МАРНОТНІ СПРАВИ ЯК БАР`ЄР ВІДНОСИН З БОГОМ


МАРНОТНІ СПРАВИ ЯК БАР`ЄР ВІДНОСИН З БОГОМ

Як часто ми чуємо: «диявол криється в дрібницях»… Переконаний, що це не просто вислів, це вислів, який, дійсно, несе в собі великий зміст і виведений людьми через великий негативний досвід.
І справді, важко знайти таку обставину, яка б так сильно викрадала наш час як дрібні і несуттєві справи! Здається, там хвилинку потрачу і там хвилинку подивлюсь – нестрашно, в мене багато часу… але чомусь потім завжди можна почути: «в мене не вистачає часу»... Часу для чого? Часу для важливих та щоденних справ.
Є ще один великий урон дрібних, неважливих, непотрібних, суєтних справ: він в тому, що марнотні справи крадуть достатність часу, який би можна було виділити на спілкування з Господом, на розвиток відносин з Ним, на вивчення Його слова… Давид прийшов до подібного висновку:

Хто зійде на гору Господню, і хто буде стояти на місці святому Його? У кого чисті руки та щиреє серце, і хто не нахиляв на марноту своєї душі, і хто не присягав на обману, нехай носить він благословення від Господа, а праведність від Бога спасіння свого! (Псалом 23:3-5)

В цьому Псалмі Давид задається надзвичайно серйозним питанням, думаю, найбільш важливим в нашому людському житті - хто є така людина, яка може зійти до Тебе, Господи, яка перебуватиме з Тобою? Крім свободи від гріха та щирого серця до Бога, в Псалмі поставлена ще одна серйозна вимога: «хто не нахиляє на марноту душі своєї…».

Чи задавали Ви собі питання: а скільки я часу приділяю тим справам, які не мають взагалі ніякого значення в моєму житті, справам, що, так би мовити, є «пожирачами часу»? Це можуть бути: перегляд телевізора (3-4 години в день), футболу, витрата часу на соціальні мережі, компютерні ігри (до речі, я був вражений скільки багато дорослих людей витрачає 2-3 години в день на ігри, просто комп’ютерні ігри… - гіршого марнотратства часу, напевно, не знайдеш). Очевидно, що в кожного є свої марноти…, тобто це ті справи, які повторюються день у день і які крадуть годину, дві, три кожного дня… А як щодо того, щоб замість цих пустих справ почати більше вечірнього часу приділяти молитві та читанню слова, щоб раніше лягати і раніше вставати на ранкову молитву? А як щодо того, щоб читати, дійсно, хороших і розумних книг, читаючи які ми зростаємо? А як щодо того, щоб переглядати розумні, духовні семінари? Список можна продовжувати…

В чому тут ще є велика проблема? Проблема в тому, що часто нам подобаються ці марнотні справи!!! Адже ми б їх не робили, якби вони десь в душі нам не подобались. Ось чому Бог каже: „… хто не нахиляє на марноту своєї душі”!!! Давайте свідомо будемо уникати марнотних справ, навіть, якщо вони нам подобаються. Ось в цьому і мудрість дорослої людини – робити не те, що ти хочеш, а те що потрібно та в тому, щоб свідомо не робити тих справ, які не мають ніякого значення в житті, а просто крадуть дорогоцінний час!!!

Вибір, безперечно, за нами, особливо в тому, наскільки ми прагнемо Бога і хочемо розвинути близькі відносини з Ним.
Якщо ми мудрі, ми будемо знати власних ворогів часу в лице і діяти відповідно. Ми будемо знати ті бар’єри, які стоять між нами та близькими, рідними, відносинами з Богом, безперечною умовою яких є достатність проведення часу з Господом. І одним з найголовніших таких бар’єрів є суєтні та марнотні справи.

Давайте визначемо для себе, що сьогодні є марнотою і приймемо рішення більше не робити цього! Чому? А тому, що я хочу бути ближчим з Господом, більше знати Його, більше любити Його – в цьому і сенс життя – чи не так?

І як прекрасний наслідок:

…У кого чисті руки та щиреє серце, і хто не нахиляв на марноту своєї душі, і хто не присягав на обману, нехай носить він благословення від Господа, а праведність від Бога спасіння свого! Таке покоління усіх, хто шукає Його, хто прагне обличчя Твого, Боже Яковів! Села. (Псалом 23:3-6)



sg

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від