Перейти до основного вмісту

ЧИ ДБАЄМО МИ ПРО ДУХОВНУ СФЕРУ НАШОГО ЖИТТЯ?


ЧИ ДБАЄМО МИ ПРО ДУХОВНУ СФЕРУ НАШОГО ЖИТТЯ?

Дбайте про любов, і про духовне пильнуйте... (1Коринтянам 14:1)

Напевно, в нашому житті духовна частина є такою, що найважче піддається розумінню та розвитку. Нам набагато легше дбати про свій фізичний та розумовий розвиток, а от про духовний стан – як доведеться…
Але бачимо, що в Біблії дане нам завдання, так, саме завдання – пильнувати про духовне, не бути до нього байдужим чи легковажним, а навпаки - цілеспрямовано робити конкретні дії, які б дозволяли нам зростати духовно.
А справді, чи є ми успішними в своєму духовному розвитку??? Чи в нас є достатньо прагнень та часу, щоб щоденно розвивати ось цю, я переконаний, найважливішу сферу свого життя?!!! Чому найважливішу? А тому, що Бог є Дух і Його можна розуміти, насамперед, тоді, коли ми є духовними людьми, які  здатні розуміти духовне…
Проблема в тому, що у більшості людей або взагалі немає часу на духовне, або відбувається виділення часу за залишковим принципом – як доведеться.
Але коли ми дійсно серйозні у відносинах з Богом та маємо бажання стати духовно зрілими людьми, тоді ми будемо цілеспрямовано розвивати свою духовну частину життя, тобто будемо пильнувати про духовне.
А що таке духовне?
Під духовним можна розуміти ті дії, які направлені на розвиток відносин з Богом, виконання Його Слова та волі і прагнення пізнавати Бога якомога ближче.
А що це за духовні дії, про які ми повинні дбати щоденно і розвивати їх?
Найосновніша духовна дія – це молитва, тобто безпосереднє спілкування з Богом. Через молитву ми можемо встановити тісний контакт з Богом, почати пізнавати Його, розуміти Його волю, отримувати зцілення, благодать, благословіння… Якщо ми подивимось на життя Ісуса, то помітимо, що Він, безперечно, був людиною молитви, приділяв достатньо часу на щоденну ранкову молитву, а також на регулярні нічні молитви. А скільки часу ми виділяємо на молитву, чи ми дбаємо про той унікальний, виділений, тривалий час для молитви???
Дуже важливою духовною дією є читання Слова Божого. Біблія – це унікальна книга, яка протягом тисячоліть не змінювалась і залишається найосновнішим джерелом мудрості на землі. Саме через Біблію можна також глибоко пізнавати Господа і Його волю для власного життя. Чи є в нас щоденний час, щоб глибоко, дійсно глибоко, а не поверхнево, вивчати Слово Боже, пильно роздумуючи над ним???
Пости – ця духовна практика, що є однією з найважчих для нас, але дуже необхідною!!! Особливо, коли є велика потреба та прагнення пізнати Божу волю для власного життя, для конкретної ситуації. Піст – це унікальний засіб для того, щоб по особливому досягнути і зрозуміти Бога, Його волю. Коли ми виділяємо час для декількаденного посту, тоді ми показуємо Богу всю серйозність наших намірів та прагнення до Нього і Він обов`язково пошанує це прагнення.
Відвідання церкви – це невід`ємний атрибут нашого життя. Ніколи не можна легковажити церквою – це інститут, який настановив сам Бог і через церкву Бог діє по-особливому. В церкві відбуваються ті духовні таїнства, які більше ніде не можуть відбуватися. Тож, до церкви потрібно ходити регулярно, щотижня, щоб мати змогу зростати духовно та відновлюватися у разі «засухи».
Благочинні та милосердні діла. Без них важко уявити собі духовність будь-якої людини. Якщо ми люди духовні, то добрі діла будуть невід`ємною складовою нашого життя. Доброчинність – це природа Бога, яка обов`язково стане і нашою природою. Неможливо собі уявити духовну людину, яка не любить людей – я не вірю в таку духовність!!! Любов до людей обов’язково буде проявлятися у милосерді та благодійності.
Співання духовних пісень. Прекрасний засіб, щоб з`єднатися з Богом та перебувати в Його чудовій присутності. Духовні пісні мають унікальну силу – якомога швидше з`єднувати нас з Богом і вводити нас в Його присутність. Це один з найкращих духовних засобів, який я тільки знаю…
Також, дуже важливо в своєму житті прагнути більше розвивати себе як духовну людину і через інші дії. А саме: обов`язкове читання духовних книг, слухання проповідей, семінарів та навчань. Це дозволить нам постійно духовно рости, перетворюючи ці знання в конкретні дії благодійності та виконання свого покликання.
Ніхто так не подбає про нашу духовну частину життя, як ми самі. Якщо ми будемо мудрими у плануванні нашого часу, ми обов`язково знайдемо достатньо часу, щоб мати тривалу молитву, час для глибоких роздумів над Словом, час для добрих справ, час для читання духовних книг та перегляду семінарів і проповідей, час для слухання духовних пісень...
Духовний ріст – це виключно наша відповідальність, тож почнемо ставитись до духовної частини нашого життя дуже серйозно, виділяючи для неї конкретний щоденний час!!! 



sg

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від