Перейти до основного вмісту

Звіт про діяльність Депутатської групи “За майбутнє України без куріння” протягом 10-ї сесії Верховної Ради України


Звіт про діяльність Депутатської групи “За майбутнє України без куріння” протягом 10-ї сесії Верховної Ради України

Міжфракційна депутатська групи «За майбутнє України без куріння», котра об’єднала 66 депутатів із різних фракцій, під час десятої сесії Верховної Ради досягла значних успіхів в контролі над тютюном. Історичною перемогою громадського здоров’я над інтересами тютюнових транснаціональних корпорацій стало ухвалення антитютюнового законопроекту № 9474 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо вдосконалення окремих положень про обмеження місць куріння тютюнових виробів)», який члени нашої групи зареєстрували у Всесвітній день відмови від куріння – 17 листопада 2011 року. Тетяна Дмитрівна Бахтеєва, голова Комітету з питань охорони здоров’я, виступила ініціатором таких законодавчих змін із метою покращення захисту громадян у громадських місцях від негативного впливу тютюнового диму.
Через шість місяців, у грудні цього року, після підписання Президентом України Закону № 4844-VI «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення окремих положень про обмеження місць куріння тютюнових виробів», Україна приєднається до провідних країн світу та Європейського Союзу, де ефективно захищають працівників та відвідувачів закладів громадського харчування, культури та спорту від негативного впливу тютюнового диму шляхом 100%-го звільнення усіх приміщень та робочих місць від тютюнового диму. У подальшому наша група у співпраці із громадськими організаціями, серед яких члени Коаліції «За вільну від тютюнового диму» – регіональний центр громадянського представництва «Життя» – працюватимуть над забезпеченням виконання Закону. Адже згідно дослідження Київського міжнародного інституту соціології, 84% українців чекають на повну заборону куріння всередині більшості громадських приміщень, включно із усіма робочими місцями, житловими будинками, офісами.
Також слід відзначити активність членів нашої групи в історичному звільненні України від згубної реклами тютюнових виробів. 13 березня 2012 року Президент України Віктор Янукович підписав Закон України № 3778 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо заборони реклами, спонсорства та стимулювання продажу тютюнових виробів». Більше 2,5 років народні депутати докладали зусиль, аби ухвалити цей Закон. Уже з 17 вересня цього року усі маркетингові заходи, молодіжні вечірки, під час яких безкоштовно роздають сигарети, реклама тютюну в пунктах продажів, в Інтернеті та інші види реклами будуть заборонені.
Члени міжфракційної групи надсилали депутатські запити у справі ініціювання Міністерством економіки України консультацій щодо введення Австралією простих «стереотипних» упаковок через механізми СОТ. Ця «ініціатива» України фактично заблокувала анти тютюнову ініціативу Австралії і викликала негативний резонанс міжнародної громадськості. На жаль, до цього часу Україна не відізвала свою скаргу, що загрожує судовим процесом із Австралією.
Міжфракційна депутатська група «За майбутнє України без куріння» за підтримкиВсесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) у співпраці з Коаліцією громадських організацій «За вільну від тютюнового диму Україну» провела круглий стіл на тему «Перспективи оподаткування тютюнових виробів в Україні». В продовження роботи над темою оподаткування тютюну,  народні депутати – члени міжфракційної групи – зареєстрували 5 червня 2012 року законопроект «Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України щодо підвищення ставок акцизного збору на сигарети без фільтра та інші тютюнові вироби» (№10712), який передбачає підвищення акцизів на 30-35%. За прогнозами фахівців, таке підвищення дозволить наповнити бюджет приблизно на 1,2 млрд. грн. за умови введення в дію закону з 1 жовтня 2012 р.
За даними Третього звіту ВООЗ щодо глобальної тютюнової епідемії 2011 р., Україна залишила групу лідерів країн за поширеністю тютюнокуріння, перемістившись з 4-го місця в світі на 24-е. Українці кидають курити, а спільні антитютюнові ініціативи, безумовно, закріплять цей успіх!
Євген Царьков,
голова Міжфракційної депутатської групи
«За майбутнє України без куріння»



Джерело: Сайт ВРУ

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від