Перейти до основного вмісту

«Деконструкція людської статі»


«Деконструкція людської статі»

В різних університетах Німеччини існують не тільки «гомо-/лесбійські студії», але й «queer studies». (Queer по англійськи дослівно означає «дивний, ексцентричний» – прим. перекладача). Мета цих «queer studies» – узагалі заперечити існування чоловічої та жіночої статей.
Замість цього пропонують такі рівноправні статі: гетеросексуалісти, гомосексуалісти, бісексуалісти, транссексуалісти, трансгендерні і т.д. В Гамбурзькому  університеті такі лекції в гуртках відбуваються з 1990 року. Їхня мета: «Щось протиставити гетеросексуальній нормативності». У вступі до публікації курсу лекцій так описується поняття «queer»: «Як поняття політичної боротьби (!) queer звертається проти гетеросексуальної нормативності, поділу на дві статі та патріархальних структур».
Вже віддавна такі думки знайшли собі місце в політиці. Найвпливовіша група дорадників гомосексуального руху на рівні ЄС – «International Lesbian and Gay Association» (ILGA). Вона вимагає зрівняння в правах з гетеросексуальними стосунками не тільки гомосексуальних, а й бісексуальних та транссексуальних стосунків. Цій групі в основному вдалося  закріпити в Хартії основних прав і свобод для ЄС «заборону дискримінації на підставі сексуальної орієнтації». Зверніть увагу: ООН ще в 1993 році заперечила для ILGA статус NGO (неприбуткової недержавної організації), тому що ILGA включала в себе в рамках колективного членства три групи педофілів, які були виключені з неї на вимогу ООН щойно в 1994 році.
На рівні ЄС (та завдяки співфінансуванню ЄС) зараз відбуваються семінари з метою підготовки вчителів і вихователів, які повинні прищеплювати дітям усвідомлення рівноцінності стосунків чоловіка і жінки з гомо- та лесбійськими сексуальними стосунками. «Гетеросексистсьскі вихідні положення» при цьому відкидаються як дискримінаційні. Поняттям «гетеросексизм» таврується все, що визнає пріоритет гетеросексуального подружжя над іншими типами сексуальних стосунків. І це тоді, коли представницькі студії в США виявили, що серед дорослого населення процентна кількість тих, які самі себе означають як гомосексуалісти чи бісексуалісти, сягає серед чоловіків близько 2,8 %, а серед жінок – біля 1,4%.  (уявляєте, наскільки низька кількість людей, хоче нав’язати своє збочення іншим 98% населення!!! – примітка автора блогу).
В результаті проведеного в 2001 році аналогічного дослідження в Німеччині серед чоловіків ця цифра сягнула лише 1,3%, а серед жінок – 0,6%, що перебуває в разючому контрасті до впливовості гомосексуального лоббі та їхніх симпатиків і політичних друзів! Міністерство в справах жінок, молоді, сімї і здоров’я федеральної землі Нордрайн-Вестфалія у співпраці з гомо-/лесбійською групою розробило сексуальнопедагогічний проєкт для шкіл, який має єдину мету: представити гомосексуальне життя бажаним і вартим наслідування. (ці люди діють агресивно та дуже стратегічно – примітка автора блогу)
Уряд федеральної землі Шлєзвіґ-Гольштайн встановив перелік книжок для дітей та молоді, в яких для дітей, починаючи вже з трирічного віку (!), гомосексуальний спосіб життя представляється як зразок. Книжки можуть безкоштовно позичатися на абонемент школам та дитячим садкам. Книжки для дитячих садків, такі, як, наприклад, «Друг татуся», в яких гомосексуальне життя представлене рівноцінним з гетеросексуальним подружжям та змальоване як зразок для наслідування, поширюються все більше.
Зауважте: у всій історії людства – крізь всі культури і релігії – «подружжям» звалися виключно стосунки між чоловіком і жінкою, засадничо відкриті до зродження дітей. Якщо ж сьогодні мова йтиме про «подружжя» всюди, де гетеросексуальна чи гомосексуальна пара живе разом, а про «сім’ю» – там, де діти живуть разом з дорослими, то цим зруйнується суттєва підвалина засадничого порядку нашої держави. Де заперечується відмінність статей і зміна поколінь, там лише побільшуватиметься розпливчастість ідентичності нащадків. Це – відкинення засадничого консенсусу і, врешті, зруйнування культури.
Як ми можемо взяти на себе відповідальність за майбутні покоління?

Цей текст є напрацюванням Німецького інституту молоді і суспільства (Deutsches Institut für Jugend und Gesellschaft), що його очолює Д-р Крістль Рут Фонгольдт.

(Dr. Christl Ruth Vonholdt, Postfach 1120, DE-64382 Reichelsheim, Tel. 0049/6164-938211, Fax 0049/6164-938030, www.dijg.de, institute@ojc.de ).

З німецької переклав Петро Гусак


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від