Перейти до основного вмісту

В УКУ ЗАКОН ПРО МОВИ НАЗВАЛИ "ДЕШЕВОЮ ПРОВОКАЦІЄЮ", ЯКА РОЗДІЛЯЄ СУСПІЛЬСТВО


В УКУ ЗАКОН ПРО МОВИ НАЗВАЛИ "ДЕШЕВОЮ ПРОВОКАЦІЄЮ", ЯКА ПОЛЯРИЗУЄ СУСПІЛЬСТВО


 «Сталося те, у що здоровий глузд не хоче повірити. Партія регіонів у спілці з комуністами таки нав’язали Україні закон, який, усупереч її Конституції та рекомендаціям Ради Європи, підриває позиції державної мови, а тому серйозно дестабілізує гуманітарну ситуацію в країні. Ті, що обіцяли «почути кожного», проігнорували відчайдушні заклики та протести мільйонів.
Схоже, що парламентський процес в Україні остаточно паралізований, оскільки цинічне знущання над процедурою прийняття рішень і грубий диктат не має нічого спільного з парламентаризмом. Закони, прийняті в таких умовах, є нелегітимними і неконституційними, а здійснення влади набуває ознак її узурпації. В цьому разі громадяни мають моральне право не виконувати такі закони.
Україна має знати поіменно імена тих народних депутатів, що проголосували за цей закон, та оголосити їм суспільний бойкот. Сьогодні вони радіють, бо отримали нагороду свою. Але не за горами той час, коли пізнають вони гіркоту відповідальності і ганьби. Адже тягар відповідальності за дестабілізацію суспільного ладу падає тепер виключно на них: «Хто сіє вітер, пожне бурю!» (Ос. 8:7)
Чаша наруги над парламентаризмом переповнена. Час опозиційним депутатам виявити принциповість і засвідчити колапс парламентського процесу своєю відмовою брати участь у депутатських ігрищах. Здається, їхнє членство у цьому антинародному парламенті втрачає логічне та моральне виправдання.
У тому тьмяному минулому, в яке тягне нас керівництво держави, немає місця ні для академічної, ні для релігійної, національної чи для будь-якої іншої свободи. У тій «мерзоті запустіння» господарем становища стало б лише повне безправ’я.
Упродовж минулих років завдяки здоровому глуздові українських громадян – а особливо в середовищі молодого покоління, яке виростало у пострадянській Україні, – почали загоюватися мовні шрами минулого, а подекуди потягнулися здорові пагінці порозуміння, взаємної поваги та чутливості до історичних та мовних питань. Цей неправедний закон, а також обставини його прийняття, відкривають минулі рани і демонізують ситуацію.
Нашу спільноту об’єднує віра в те, що не злочинні політики, а Бог є Господом історії. Україна житиме всупереч злій волі її щораз відвертіших ворогів, а нинішня парламентська криза стане нагодою «перезавантажити» державу, зокрема врахувавши уроки і встановивши запобіжні механізми для збереження демократії.
Навіть якби закон про мови в редакції влади був прийнятий легітимно, він не вирішує долі російськомовного сегмента українського суспільства, а навпаки – ставить його перед новими загрозами. Така дешева провокація тільки штучно поляризує наше суспільство. Сьогодні стало очевидним, що громадянський мир у нашій державі не встановити ні наругою над правами корінної нації, ні нехтуванням прав національних меншин. Україна має достатньо здорових і відповідальних сил у всіх своїх регіонах, щоб консолідуватися довкола ідеї захисту своєї державності і таки знайти загальнонаціональний консенсус щодо шляхів її розвитку.
Український католицький університет, який вповні може виконати свою місію лише в умовах цивілізованого державного ладу, готовий бути активним учасником пошуку такого консенсусу».

За матеріалама УКУ

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

Ефективна правова допомога

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду
Вірую в Єдиного Бога Отця, Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей, і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця.

І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого, Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на відпущення грі…

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ
Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла, стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь.
Сергій Гула

ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕЗРУЧНО ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація

Ефективна правова допомога
ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕ ЛЮБЛЯТЬ ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація
Дійсно - це питання достатньо делікатне і дуже дискусійне. Одні говорять, що маструбація, анонізм гріх, інші - що це нормальна життєва потреба людини. Це непросте питання, особливо для молодих і неодружених людей, а також і для віруючих, оскільки вони на роздоріжжі: "все ж таки, це гріх чи не гріх?...". 
В Біблії достатньо сказано щодо цього питання:  1 - це про Онана (звідки і пішов термін анонізм), який намірино виливав своє насіння на землю, не бажаючи запліднити дружину свого померлого брата, що було гріхом в очах Богом (Буття 38:9-10). 2 - це згадка малакій в 1 посланні до Коринтян 6 глава, 9 вірш, де є опис тих, хто не попаде в Царство Боже, серед них є так звані «малакії».  Малакія - від грецької "м`який", м`якотілий, той, хто легко піддається тиску. В новогрецікій мові Малакія переводиться як анонізм, відповідно - "малакас" переводиться як аноніст. Тобто в Біблії (1 Кори…