Перейти до основного вмісту

БЛИЗЬКІСТЬ З БОГОМ – ОСНОВА ВСЬОГО!!!


БЛИЗЬКІСТЬ З БОГОМ – ОСНОВА ВСЬОГО!!!



Чи можна собі уявити щасливу подружню пару баз близькості? Близькості фізичної, душевної (емоційної), близькості духовної… це основа взаємин рідних людей, якщо вони прагнуть бути рідними та близькими, якщо так – то вони повинні дбати про цю близькість… про любов між собою, робити ціле направленні кроки, щоб бути близькими фізично, бути близькими душевно та розумово, бути близькими духовно.

Без близькості з Богом не можливо собі уявити основи віри як такої. Саме на близькості, Бог робить сильний акцент при побудові наших відносин!
Ось чому перша заповідь говорить: «люби Господа Бога свого всім серцем своїм, всією душею своєю і всім розумом своїм!»

І що є дуже цікавим в цій заповіді – що Бог каже нам, що ми маємо зробити – не Він, а ми; і що саме собою це не зробиться!!! Це наше завдання полюбити Бога всім своїм єстеством. Це наше завдання дбати про близькість з Богом, що є основою наших відносин.

Без теплих, пристрасних, рідних, близьких відносин з Богом – не можливі відносини з Богом. Наші відносини повинні базуватись на палкі та щирі любові до Бога, яка горить в серці!

Ось, що Бог очікує найперше від нас – прагнення бути близьким з Ним!!! Прагнення у зростанні нашої любові до Нього!!! Якщо хочете – стан нашої любові до Бога її зростання – це має бути найосновнішим акцент нашого життя!!!

Без відносин любові з Богом – неможлива продуктивна віра! Ось чому найперше перша заповідь, до Бог закликає мене любити Його. Я щось маю постійно, постійно, щоденно робити, щоб все більші і більше любити Його у різних вимірах! Душевно – через свої емоції, розумово – через пізнання Бога, фізично – роблю те, що Він очікує від мене!!!

Дійсно, серйозне питання – а як мені практично, пристрасно любити Бога?

Найперше і найосновніше -  проводити достатньо часу з Господом, саме це є наріжним каменем у побудові близьких відносини. Уявіть собі, якщо наречені будуть в день бачитись і спілкуватись по 15 хв. – яка перспектива їхнього майбутнього? Чому, коли ми закоханні, коли ми рідні, нам так хочеться по-довше бути разом, постійно спілкуватись, радувати один одного…

Без постійного, тривалого і щоденного часу проведеного з Богом неможливо мати близькість з Ним.

Зі свого життя можу засвідчити, що чим більше я часу проводжу з Богом у ранкові молитві і чим триваліший цей час, тим сильніший вогонь моєї любові до Бога. Це унікально, під час тривалої молитви  Бог більше «виливає» на мене свою любов’ю, і тим сильніше я Його люблю. Але як тільки моя ранкова молитва скорочується або є нетривалою я охолоджуюсь, внутрішньо спорожнілий…

Щось є дуже особливим, коли ми встаємо рано в ранці, коли ще сонце не сходило і дві, три години проводимо тільки з Ним, Хто надзвичайно сильно любить нас, і ми в цей час можемо ділитися з Ним своєю любов’ю, своїми переживаннями, виливати своє серце, славити Його, поклонятися Йому, співати Йому, любити Його, слухати Його, бути в чудовій, солодкій присутності Його, а попросту – бути у блаженстві!!! Я такий голодний за цим…, ось в ці часи я дуже чітко розумію природу людини і Бога, і нашу взаємно залежність… це щось дуже особливе та близьке – ми були створені для цього, але, так часто, ми свідомо віддаляємося від Бога – ось чому ми такі нещасні, хворі, нервові, в депресії, в апатії, бідні…

Любити Господа всім розумом своїм – означає, що ми повинні постійно пізнавати Його, читаючи духовних книг та роздумуючи про Його природу. Читаючи Біблію, вивчаючи на пам'ять місця писання з неї, роздумувати над Його словом, мати постійно Бога в нашому розумі, думати про Нього, радитись з Ним, співати Йому в нашому розумі, роздумувати у конкретній ситуації, а щоб зробив Він, працювати над своїм розумом, щоб концентруватися на Його присутності, на Його чуттєвості, а не на суєті, хаосі, пустих думках. Ось чому набагато краще читати книга про Господа, а не якість романи, краще дивитися духовні фільми, а не бойовики чи серіали, краще слухати проповіді, а не фм-станції – це все є любов до Господа в нашому розумі – і як Ви розумієте – це наш вибір, тобто конкретні дії, які або підтверджують нашу любов, або ні!

Любити Господа всією силою своєю – означає служити Йому і робити те, що Він очікує від нас. Ми можемо жити так, як ми хочемо і робити те, що ми хочемо. А як щодо того, щоб робити протягом життя саме те, що Бог очікує від нас. Виконувати Його волю на власне життя. Варто у цих близьких відносинах дізнатися, що Він хоче, щоб я робив, чим Він хоче, щоб я послужив? Бог обов’язково відкриє, але питання в тому, чи я захочу це зробити? Ось якраз знаючи, що Бог очікує від тебе, скорючи себе та зробиш справу Господню – ось саме це і є любов до Господа всією силою своєю!

Фундамент відносин з Богом – це рідні та близькі відносини, будуючи і розвиваючи які ми отримуємо здатність легко почути і зрозуміти Його, що Він має для мене особисто, а також в такому стані дуже легко здійснювати те, що Він очікує від нас!

Думаю, що це одна з найбільших проблем цього світу – ми не любимо нашого Господа всім нашим серцем, а також ми дуже мало робимо для того, щоб зростала наша взаємна любов, щось потрібно міняти в житті кардинально – чи не так, друзі???  

Варто пам’ятати, що любов до Бога – це наша найбільша життєва нужда будь-якої людини.

Люби Господа Бога свого всім серцем своїм, і всією душею своєю, і всією силою своєю, і всім своїм розумом.
(Від Луки 10:27)

sg


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від