Перейти до основного вмісту

УХВАЛИВШИ МОВНИЙ ЗАКОН, НАРДЕПИ ПРОІГНОРУВАЛИ ЗАКЛИК ЛІДЕРІВ ЦЕРКОВ НЕ МАНІПУЛЮВАТИ МОВОЮ


УХВАЛИВШИ МОВНИЙ ЗАКОН, НАРДЕПИ ПРОІГНОРУВАЛИ ЗАКЛИК ЛІДЕРІВ ЦЕРКОВ НЕ МАНІПУЛЮВАТИ МОВОЮ

Верховна Рада 3 липня 2012 року ухвалила в цілому закон про засади державної мовної політики, запропонований народними депутатами від Партії регіонів Сергієм Ківаловим та Вадимом Колесніченком.
Голосування за цей закон відбувалося під час бійки, тому депутати самі не зрозуміли, за що голосували. Оскільки опозиція зламала мікрофони, не було чутно, що ставить на голосування головуючий на засіданні перший віце-спікер Адам Мартинюк.
Як РІСУ повідомляла, Всеукраїнська Рада Церков і релігійних організацій ще 25 травня 2012 року закликала народних депутатів не вносити на розгляд парламенту проектів законів, «які шкодять нормальному конституційному функціонуванню української мови», головно законопроект №9073 «Про засади державної мовної політики» за авторством С.Ківалова та В.Колесніченка (Партія регіонів).
Про це йшлося у Зверненні ВРЦіРО до Голови Верховної Ради Володимира Литвина і народних депутатів, підписаному черговим головуючим у ВРЦіРО, Главою УГКЦ Патріархом Святославом (Шевчуком), текст якого є в розпорядженні РІСУ.
«Висловлюємо нашу стурбованість ситуацією, яка склалася внаслідок внесення до порядку денного та розгляду Верховною Радою України проектів законів, які шкодять нормальному конституційному функціонуванню української мови, а головно – законопроекту "Про засади державної мовної політики"», – йдеться у зверненні.
«З прикрістю і сумом ми змушені констатувати, що кожного разу, перед важливими виборами у нашій державі деякі політики намагаються експлуатувати питання, які шкодять єдності українського народу та вносять розколи і замішання в суспільно-державний організм. Прикро, що предметом політичних маніпуляцій стають такі святі для державної самобутності і стабільності речі, як мова, історія та релігія», – констатують релігійні лідери.
Члени ВРЦіРО нагадували, що неодноразово зверталися до держави і суспільства з приводу таких питань. Зокрема, влітку 2006 році вони видали спеціальне Звернення до українського народу щодо функціонування мов та загроз сепаратизму.
«Мова – це дар Бога людям. Її покликання – єднати, а не розділяти людей, допомагати взаємному порозумінню, а не сіяти ворожнечу. Переконані, що в нашій державі не повинно мати місця протиставлення мов одна одній. Конституцією України не тільки закріплено державний статус української мови, але й закріплено обов’язок держави сприяти розвитку і функціонуванню російської та інших національних мов. Тому закликаємо державних, політичних і громадських діячів всіх рівнів додержуватися Конституції, не перетворювати мовне питання на предмет протистояння, не сіяти навколо його розв’язання ворожнечу й ненависть, пам’ятати про відповідальність за наслідки своїх рішень і дій не тільки перед народом, але й перед Богом», — йдеться у Зверненні 2006 року.
Проте, з жалем члени ВРЦіРО констатують, що «Верховна Рада України перед виборами знову стає майданчиком для сіяння загроз нашій державності. Невже з огляду на безпеку нашого державного буття, — важко винести ці питання за дужки політичного дискурсу?», — запитує Глава УГКЦ від імені колег з ВРЦіРО.
Тому релігійні лідери звернулися до Голови ВРУ та народних депутатів із проханням «не вносити на розгляд у сесійній залі Верховної Ради України вищезазначені законопроекти з огляду на їхню загрозу суспільному мирові та злагоді, загрозу культурі й самобутності українського народу та, навіть, – самому існуванню української держави».
Однак до думки очільників Церков нардепи не прислухалися.

За матеріалами РУСУ - http://risu.org.ua/

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

Ефективна правова допомога

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду
Вірую в Єдиного Бога Отця, Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей, і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця.

І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого, Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на відпущення грі…

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ
Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла, стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь.
Сергій Гула

ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕЗРУЧНО ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація

Ефективна правова допомога
ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕ ЛЮБЛЯТЬ ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація
Дійсно - це питання достатньо делікатне і дуже дискусійне. Одні говорять, що маструбація, анонізм гріх, інші - що це нормальна життєва потреба людини. Це непросте питання, особливо для молодих і неодружених людей, а також і для віруючих, оскільки вони на роздоріжжі: "все ж таки, це гріх чи не гріх?...". 
В Біблії достатньо сказано щодо цього питання:  1 - це про Онана (звідки і пішов термін анонізм), який намірино виливав своє насіння на землю, не бажаючи запліднити дружину свого померлого брата, що було гріхом в очах Богом (Буття 38:9-10). 2 - це згадка малакій в 1 посланні до Коринтян 6 глава, 9 вірш, де є опис тих, хто не попаде в Царство Боже, серед них є так звані «малакії».  Малакія - від грецької "м`який", м`якотілий, той, хто легко піддається тиску. В новогрецікій мові Малакія переводиться як анонізм, відповідно - "малакас" переводиться як аноніст. Тобто в Біблії (1 Кори…