Перейти до основного вмісту

МОЛИТВА «ОТЧЕ НАШ» ТА ЇЇ РОЗУМІННЯ


МОЛИТВА «ОТЧЕ НАШ» ТА ЇЇ РОЗУМІННЯ

Ми знаємо, що молитва «Отче наш» є однією з найголовніших молитов. Її знають величезна кількість людей, а от щодо розуміння… давайте попробуємо розібрати зміст цієї дуже важливої молитви, яку дав нам Ісус Христос:

Отче наш, що єси на небесах! Нехай святиться Ім'я Твоє,

Тут найперше Ісус показує до кого ми звертаємось – до свого Батька, люблячого та милосердного, Який завжди з нами. Бог хоче, щоб ми в молитві зверталися до Нього як до рідного і до близького. Він не десь там, далеко на небесах – ні, Він близько, Він наш мій Батько, Який турбується і любить мене!!!
Так, ми маємо земних батьків, але як прекрасно усвідомлювати, що в мене є ще один Батько, небесний, всесильний, всемогутній…

Наступне – ми славимо нашого Батька в молитві. Ми усвідомлюємо, що Йому належить вся слава, оскільки Він не тільки наш Батько, але і Цар царів та Бог богів!!! Ми повинні належно приходити в молитві до Бога, оскільки ми також знаємо, що Він є дуже величною особистістю і Йому належить вся честь та пошана!!!

Нехай прийде Царство Твоє, нехай буде воля Твоя, як на небі, так і на землі.

Цією молитвою ми просимо в Господа, щоб Його царство та воля, які є на небесах були і в нашому житті тут, на землі. В нашому житті може бути багато чого невірного, може бути прокляття або воля диявольська, людська… ось чому ми просимо, щоб найперше Його царство було в нашому житті, щоб не диявол, не хвороба панувала над нами, а сам Бог, а також Його воля, щоб відбулася в нас, тому що ця воля є найкращою для нас!!! Цей принцип також передбачає, що ми можемо просити в Господа, щоб Він нам відкрив Його волю на наше життя, щоб ми жили так, як Він цього хоче – тоді це буде найкращим зразком життя!!!

Хліба нашого насущного дай нам сьогодні.

В нас є нужди життєві, але ми не одразу Господа просимо про їх задоволення, але після Його прославлення та прохання знати і розуміти Його волю. Одна з найбільших рис Бога, як Небесного батька є в тому, що Він піклується про нас і бажає виконати наші прохання та покрити наші нужди, тож потрібно «виливати своє серце» перед Ним і розказувати, що нас турбує, які у нас нужди і що ми просимо в нашого Небесного Батька.

І прости нам гріхи наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим.

Чи не ключовий принцип всієї молитви – це прохання про прощення наших гріхів. Без цього неможливе відновлення відносин з Богом, і більше того - без цього, Бог може і не чути наших молитов. Тому що в одному із місць в Біблії чітко написано, що гріхи людей, закривають вуха Бога, щоб Він не чув їхні благання, тож потрібно завжди каятись та просити прощення у Бога за всі наші погані вчинки, за всі наші гріхи.
І ще, що надзвичайно важливо: «як і ми прощаємо винуватцям нашим». Без прощення людей, які завинили нам – нема нашого прощення. Непрощення – є гріхом!!! Непрощення – це закриті двері не тільки у молитві, але також у спасінні, через непрощення людина попадає в пекло!!! Тож, згадайте всіх людей, на яких ви ображаєтесь, яких не любите, яких не навидите і простіть їх, це може бути нелегко, але потрібно робити силові вчинки над собою і все ж таки відпустити цих людей зі свого серця!!! Попросити в Бога, щоб Він допоміг вам їх простити, ну і потім, при зустрічі з ними, бути відкритими та добрими до них, що є справжнім прощення!!!

І не введи нас у випробовування, але визволи нас від лукавого.
Тут показане прохання, щоб Бог нас зберігав від лукавого та спокус. Особливо тих, які нам буде важко пронести і встояти, щоб не згрішити. Звичайно будуть спокуси в нашому житті, і тут ми повинні проявити характер, щоб не грішити, оскільки гріх розриває наші відносини з Богом та краде щастя, здоров`я, Боже благословіння та Царство Небесне – тому, потрібно прийняти рішення не грішити. Але знаймо, що будуть часи сильних спокус – ось якраз тут потрібно молитись, щоб Бог нас зберіг від лукавого, від його підступів та хитрощів, щоб ми їх могли розпізнати і витерпіти, і не згрішити!!!
Святість життя – є фундаментом наших відносин з Богом, без святості не можливо угодити Богу і отримувати від Нього Його благословіння!!!

Бо Твоє є царство, і сила, і слава навіки. Амінь.
Ми розпочинали молитву є прославлення Бога – і закінчуємо нею. За все повинна бути слава та подяка Богові та проголошення того, що Його царство і сила, і слава над нами навіки вічні, амінь, що означає – нехай буде так!

sg

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від