Перейти до основного вмісту

Депутати зайняли жорстку позицію проти пропагування гомосексуалізму


Депутати зайняли жорстку позицію проти пропагування гомосексуалізму

23 липня 2012 в пресцентрі «Уніан» відбулась прес-конференція авторів законопроекту № 8711 (щодо заборони пропаганди гомосексуалізму), на якій
представники Парламенту та громадськості виступили з жорсткою позицією щодо заборони пропагування гомосексуалізму та дали відповідь на звинувачення
ЛГБТ-організацій в гомофобії та утисканні їх прав і свобод.


Під час прес-конференції депутати спростували звинувачення в гомофобії і
заявили, що ніхто не має наміру утискати 
чи переслідувати сексуальні меншини але на законодавчому рівні пропагування гомосексуалізму чи узаконення одностатевих шлюбів буде заборонено і не допущено. Також вони підтвердили, що нинішній Парламент
послідовно відстоював і буде відстоювати традиційні сімейні цінності.
«Для
нас одним з найважливіших завдань є збереження інституту традиційної сім'ї в
Україні, а не боротьба з будь ким. Ми не проти людей, але ми проти тих гріховних звичок, які вони сповідують.
Саме тому ми будемо відстоювати традиційну родину і доб’ємося законодавчої заборони пропагування одностатевих стосунків та недопустимо узаконення одностатевих “шлюбів” та надання одностатевим парам права на всиновлення дітей», - заявив Павло Унгурян, один із співавторів
законопроекту № 8711, голова міжфракційної депутатської групи “За духовність, моральність та здоров’я України”.
Депутати аргументували категоричність своєї позиції прикладами інших країн -
католицької Польщі та сусідньої Молдови, які, не вирішивши вчасно це питання
на законодавчому рівні, сьогодні пожинають негативні плоди.

Особливу увагу учасники акцентували на необхідності чітко регламентувати
права та обов’язки секс меншин на законодавчому рівні, в світлі побудови
взаємин з Європою, оскільки так званий ЛГБТ-рух в Україні активно підтримується європейськими організаціями.
За словами нардепів, європейський вектор у побудові нашої зовнішньої політики безсумнівно повинен бути
присутнім. Але те, що Європа відкрито тисне на Україну, використовуючи політичні, економічні та культурні важелі впливу для лібералізації нашої
законодавчої бази в питаннях пропаганди гомосексуалізму та легалізації
одностатевих шлюбів є неприпустимим.
Присутні на прес-конференції представники громадських організацій
наголосили, що лише такий закон, може виставити запобіжники і убезпечити
наших дітей від пропаганди гомосексуалізму. Це означає що нашим дітям не
будуть нав’язувати такий спосіб життя, бо буде діяти закон. 

Зокрема Адріан Буковинський, голова всеукраїнського благодійного фонду
«Сім'я» зазначив, що навколо цього закону на даний момент вирує багато
емоційних оцінок.
«Потрібно дослухатися перш за все експертної думки та
аналізувати, що такий спосіб поведінки може дати людині. Як що позитив - то
який саме. Як що негатив - то в чому він виражається і як від нього
захиститись».

Засновник руху «Любов проти гомосексуалізму» Руслан Кухарчук –анонсував
початок кампанії по постійному моніторингу та конотролю законодавчої та
виконавчої гілок влади у питаннях убезпечення традиційної сімї в Україні.

«Ми підготували звернення до лідерів усіх політичних сил, що йдуть на
парламентські вибори, з вимогою дати відповідь про їхню готовність включити
в свою передвиборчу програму питання збереження в Україні традиційної сім'ї,
заборони пропаганди гомосексуалізму та захисту прав дітей на безпечний
інформаційний простір. Нехай виборці знають позицію кожної партії з цього
приводу і відповідно роблять свій вибір». 





Довідка:

Законопроект № 8711 «Про захист прав дітей на безпечний інформаційний
простір і заборону пропаганди гомосексуалізму» зареєстрували шість народних
депутатів від різних фракцій Верховної Ради України.


Законопроектом пропонується ввести кримінальну відповідальність за ввезення,
виробництво і розповсюдження творів з пропагандою гомосексуалізму поряд з
творами, які пропагують насильство, жорстокість, расову, національну і
релігійну нетерпимість та дискримінацію.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від