Перейти до основного вмісту

КОЛИ ЗРОБИВ ВЕЛИКЕ ЗЛО – ЩО ДАЛІ?


КОЛИ ЗРОБИВ ВЕЛИКЕ ЗЛО – ЩО ДАЛІ?

Немає такої людини, яка б не допускала великих помилок в своєму житті чи навіть вчиняла велике лихо, зло… особливо це важко після цього, коли ти знаєш заповіді та самого Бога і все рівно в один момент чиниш надзвичайно погані справи – як жити ділі з цим? Одні піднімаються, інші надовго залишаються у невизначеності, у депресії…

Ми не перші, хто робив погані вчинки, і ми не останні. Навіть великі Божі люди чинили надзвичайно погані речі: Мойсей – вбив людини, Давид – вчинив блуд, Петро – став зрадником Христа…

Що далі, коли вчинив блуд?
Що далі, коли вчинив зраду?
Що далі, коли розвівся?
Що далі, коли зробила аборт?
Що далі, коли зруйнував усі відносини з  найближчими людьми, завдавши їм душевних і фізичних страждань?
Що далі, коли вбив?
Що далі, коли…

Такі ми люди, що будемо помилятися і робити зло, навіть тоді, коли знаємо всю істину та самого Бога! Звичайно, я не закликаю заспокоїтись – і грішити, виправдовуючи себе – ну я ж людини – ні – ми повинні прагнути до святості життя! Але тут я хочу закцентуватися на іншому – як дальше жити, коли вичинив жахливий вчинок? Оскільки, є велика загроза того, щоб розчаруватись і більше ніколи не піднятись, продовжуючи чинити погані справи, забувши про Бога.

Найперше потрібно розуміти, що Бог є Богом милостивим та Таким, Який прощає наші провини, тому щире покаяння – це найперше, що нам потрібно. Це те, що зробив Давид, коли його виявили в гріху.

Помилуй мене, Боже, з великої милости Твоєї, і з великого милосердя Свого загладь беззаконня мої! Обмий мене зовсім з мого беззаконня, й очисти мене від мого гріха, бо свої беззаконня я знаю, а мій гріх передо мною постійно. Тобі, одному Тобі я згрішив, і перед очима Твоїми лукаве вчинив, тому справедливий Ти будеш у мові Своїй, бездоганний у суді Своїм. Очисти ісопом мене, і буду я чистий, обмий Ти мене і я стану біліший від снігу. Обличчя Своє заховай від гріхів моїх, і всі беззаконня мої позагладжуй. Серце чисте створи мені, Боже, і тривалого духа в моєму нутрі віднови. Не відкинь мене від Свого лиця, й не бери Свого Духа Святого від мене. Верни мені радість спасіння Твого, і з лагідним духом підтримай мене.
(Псалми 50:3-14)

Але покаяння – це ще не все, є дещо більше, чого очікує від нас Бог:

…а ви пізнаєте й побачите, що велике ваше зло, яке ви зробили в Господніх очах жаданням для себе царя… Помолися за своїх рабів до Господа, Бога твого, щоб нам не померти, бо понад усі наші гріхи додали ми ще й оце зло, що жадали для себе царя. І сказав Самуїл до народу: Не бійтеся! Ви зробили все те зло, тільки не відступіть від Господа, і служіть Господеві всім серцем своїм! І не відступайте, і не йдіть за марнотами, які не допоможуть і які не врятують, бо марнота вони. Тільки бійтеся Господа, і служіть Йому правдиво всім вашим серцем, бо ви бачили, які великі діла вчинив Він із вами!  (1Самуїла 12:17-24)

Чи не найбільше зло, яке тільки міг зробити Божий народ – це відкинути Божий суверенітет, а попросту – відкинути Бога, як такого. Жахлива Богозневага, жахлива зрада і це після того величезного добра, яке Бог творив десятками років своєму народу!!!

Що далі?

А далі, Бог показує свою Унікальність та доброту – Він просить залишатися з Ним!!! Навіть тоді, коли вчинена найбільша зрада, завданий важкий біль – Бог просить: залишайтесь зі Мною, не відходьте від Мене…

Але також: не просто залишайтесь з Богом, але поважайте Його всім серцем, святіть Його у ваших серцях, як найвищу святиню, служіть Йому всім серцем і що дуже важливо – не служіть світу і всім його марнотам!!! Так легко служити марнотам світу цього: інтернету, футболу, соціальним мережам, гулянкам, телевізору… Бог каже: залишіть це все, що немає ніякого значення, дізнайтесь про своє покликання – і реалізовуйте його всім серцем!

Все прощено, все забуто, не дивись назад, дивись в перед, там, де ти будеш ще ближчий зі Мною, там, де ти будеш ще більше Мене любити і поважати, там, де ти будеш відданіше робити Мою справу і там, де ти по справжньому будеш щасливий. Життя не закінчилось – воно тільки розпочинається!!!



sg









Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

Ефективна правова допомога

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду
Вірую в Єдиного Бога Отця, Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей, і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця.

І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого, Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на відпущення грі…

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ
Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла, стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь.
Сергій Гула

ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕЗРУЧНО ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація

Ефективна правова допомога
ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕ ЛЮБЛЯТЬ ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація
Дійсно - це питання достатньо делікатне і дуже дискусійне. Одні говорять, що маструбація, анонізм гріх, інші - що це нормальна життєва потреба людини. Це непросте питання, особливо для молодих і неодружених людей, а також і для віруючих, оскільки вони на роздоріжжі: "все ж таки, це гріх чи не гріх?...". 
В Біблії достатньо сказано щодо цього питання:  1 - це про Онана (звідки і пішов термін анонізм), який намірино виливав своє насіння на землю, не бажаючи запліднити дружину свого померлого брата, що було гріхом в очах Богом (Буття 38:9-10). 2 - це згадка малакій в 1 посланні до Коринтян 6 глава, 9 вірш, де є опис тих, хто не попаде в Царство Боже, серед них є так звані «малакії».  Малакія - від грецької "м`який", м`якотілий, той, хто легко піддається тиску. В новогрецікій мові Малакія переводиться як анонізм, відповідно - "малакас" переводиться як аноніст. Тобто в Біблії (1 Кори…