Перейти до основного вмісту

КОЛИ ЗРОБИВ ВЕЛИКЕ ЗЛО – ЩО ДАЛІ?


КОЛИ ЗРОБИВ ВЕЛИКЕ ЗЛО – ЩО ДАЛІ?

Немає такої людини, яка б не допускала великих помилок в своєму житті чи навіть вчиняла велике лихо, зло… особливо це важко після цього, коли ти знаєш заповіді та самого Бога і все рівно в один момент чиниш надзвичайно погані справи – як жити ділі з цим? Одні піднімаються, інші надовго залишаються у невизначеності, у депресії…

Ми не перші, хто робив погані вчинки, і ми не останні. Навіть великі Божі люди чинили надзвичайно погані речі: Мойсей – вбив людини, Давид – вчинив блуд, Петро – став зрадником Христа…

Що далі, коли вчинив блуд?
Що далі, коли вчинив зраду?
Що далі, коли розвівся?
Що далі, коли зробила аборт?
Що далі, коли зруйнував усі відносини з  найближчими людьми, завдавши їм душевних і фізичних страждань?
Що далі, коли вбив?
Що далі, коли…

Такі ми люди, що будемо помилятися і робити зло, навіть тоді, коли знаємо всю істину та самого Бога! Звичайно, я не закликаю заспокоїтись – і грішити, виправдовуючи себе – ну я ж людини – ні – ми повинні прагнути до святості життя! Але тут я хочу закцентуватися на іншому – як дальше жити, коли вичинив жахливий вчинок? Оскільки, є велика загроза того, щоб розчаруватись і більше ніколи не піднятись, продовжуючи чинити погані справи, забувши про Бога.

Найперше потрібно розуміти, що Бог є Богом милостивим та Таким, Який прощає наші провини, тому щире покаяння – це найперше, що нам потрібно. Це те, що зробив Давид, коли його виявили в гріху.

Помилуй мене, Боже, з великої милости Твоєї, і з великого милосердя Свого загладь беззаконня мої! Обмий мене зовсім з мого беззаконня, й очисти мене від мого гріха, бо свої беззаконня я знаю, а мій гріх передо мною постійно. Тобі, одному Тобі я згрішив, і перед очима Твоїми лукаве вчинив, тому справедливий Ти будеш у мові Своїй, бездоганний у суді Своїм. Очисти ісопом мене, і буду я чистий, обмий Ти мене і я стану біліший від снігу. Обличчя Своє заховай від гріхів моїх, і всі беззаконня мої позагладжуй. Серце чисте створи мені, Боже, і тривалого духа в моєму нутрі віднови. Не відкинь мене від Свого лиця, й не бери Свого Духа Святого від мене. Верни мені радість спасіння Твого, і з лагідним духом підтримай мене.
(Псалми 50:3-14)

Але покаяння – це ще не все, є дещо більше, чого очікує від нас Бог:

…а ви пізнаєте й побачите, що велике ваше зло, яке ви зробили в Господніх очах жаданням для себе царя… Помолися за своїх рабів до Господа, Бога твого, щоб нам не померти, бо понад усі наші гріхи додали ми ще й оце зло, що жадали для себе царя. І сказав Самуїл до народу: Не бійтеся! Ви зробили все те зло, тільки не відступіть від Господа, і служіть Господеві всім серцем своїм! І не відступайте, і не йдіть за марнотами, які не допоможуть і які не врятують, бо марнота вони. Тільки бійтеся Господа, і служіть Йому правдиво всім вашим серцем, бо ви бачили, які великі діла вчинив Він із вами!  (1Самуїла 12:17-24)

Чи не найбільше зло, яке тільки міг зробити Божий народ – це відкинути Божий суверенітет, а попросту – відкинути Бога, як такого. Жахлива Богозневага, жахлива зрада і це після того величезного добра, яке Бог творив десятками років своєму народу!!!

Що далі?

А далі, Бог показує свою Унікальність та доброту – Він просить залишатися з Ним!!! Навіть тоді, коли вчинена найбільша зрада, завданий важкий біль – Бог просить: залишайтесь зі Мною, не відходьте від Мене…

Але також: не просто залишайтесь з Богом, але поважайте Його всім серцем, святіть Його у ваших серцях, як найвищу святиню, служіть Йому всім серцем і що дуже важливо – не служіть світу і всім його марнотам!!! Так легко служити марнотам світу цього: інтернету, футболу, соціальним мережам, гулянкам, телевізору… Бог каже: залишіть це все, що немає ніякого значення, дізнайтесь про своє покликання – і реалізовуйте його всім серцем!

Все прощено, все забуто, не дивись назад, дивись в перед, там, де ти будеш ще ближчий зі Мною, там, де ти будеш ще більше Мене любити і поважати, там, де ти будеш відданіше робити Мою справу і там, де ти по справжньому будеш щасливий. Життя не закінчилось – воно тільки розпочинається!!!



sg









Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від